بررسی فرایند حضور جشنواره در برنامه‌های رادیویی

دیدار مدیر اجرایی جشنواره و امیرحسین ثقفی، تهیه‌کننده رادیویی صداوسیما سه‌شنبه 21 فروردین به منظور بررسی فرایند حضور جشنواره در برنامه‌های رادیو در محل دبیرخانه دائمی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر سروش مودب، دبیر اجرایی جشنواره، به توضیح فرایندهای برگزاری جشنواره و ظرفیت‌های برگزیدگان به‌منظور ساخت برنامه‌های رادیویی پرداخت.

ایشان در ادامه ضمن بیان فعالیت‌های مرتبط با ترویج علم، از این موضوع به‌عنوان نقطه‌ای برای ارتباط با مردم نام برد و استفاده از تمامی بخش‌ها برای حضور مثبت در برنامه‌های رادیویی را از اولویت‌های مجموعه دانستند.

امیرحسین ثقفی، تهیه‌کننده باسابقه‌ی رادیو ضمن خرسندی از وجود مجموعه‌ی جشنواره در فرایند امیدبخشی به جوانان، از این موضوع به‌عنوان یکی از موارد مدنظر مدیران صداوسیما نام برد.

وی ابراز امیدواری کرد با حضور سه ضلع علم، فناوری و عموم مردم در جشنواره، ایده‌هایی جذاب و بدیع برای برنامه‌سازی در حوزه رادیویی شکل بگیرد.

ایشان در ادامه به بیان مسیرهای مختلف حضور جشنواره در برنامه‌های رادیویی پرداخت و ایده‌هایی در این زمینه مطرح کرد و اعضای حاضر در جلسه به بیان نظرات خود در این مورد پرداختند.

در انتها مقرر شد پس از بررسی‌های اولیه، سیاست‌گذاری و مسیر اجرایی حضور جشنواره در برنامه‌های رادیویی به شکل عملی میان طرفین مشخص شود و شورایی با حضور تهیه‌کنندگان مطرح این حوزه برای ساخت برنامه و آیتم‌های مرتبط شکل بگیرد

سروش مودب، امین صادقی و نسترن کلاهی از کارشناسان جشنواره، امیرحسین ثقفی و عرفان کرمی مجری صدا و سیما از اعضای حاضر در این نشست بودند.