حضور جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در رویداد دیدار پایدار

برپایی غرفه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و با حضور جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان و به مناسبت روز جهانی مالکیت فکری، روز یکشنبه ۹ اردیبهشت رویداد دیدار پایدار با موضوع «مالکیت فکری و اهداف توسعه پایدار: خلق آینده مشترک با نوآوری و خلاقیت» در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد.

رویداد دیدار پایدار با مشارکت معاونت علمی ریاست‌جمهوری، جهاد دانشگاهی، صندوق نوآوری و شکوفایی، کانون مدیریت مالکیت فکری و قوه قضائیه و حضور جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به موضوعات مختلف توسعه پایدار و مالکیت فکری در بعد جهانی و ملی پرداخت.

این رویداد شامل سخنرانی، غرفه‌های جانبی و برنامه‌های فرهنگی در محل اجرای برنامه بود و بازدیدکنندگان به شکل رایگان از این خدمات بهره می‌بردند.

از جمله سخنرانان این رویداد دکتر دهقانی معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، دکتر محمد باصولی رئیس دانشگاه علم و فرهنگ، دکتر محمدحسین ایمانی رئیس پارک علوم و فناوری نرم و صنایع فرهنگی و دکتر آرزو خسروی بنیان‌گذار فرش آنلاین و تعداد دیگری از فعالان این حوزه بودند.

کارشناسان جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با برپایی غرفه به معرفی ساختار و فعالیت‌های جشنواره در حوزه‌ی علوم پایه به بازدیدکنندگان در این رویداد پرداختند.