سخنان مهندس ابراهیم جمیلی، رئیس شورای سیاست‌گذاری هفتمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

آمدیم تا در کشور افتخارات جدیدی را نمایان کنیم

سخنان مهندس ابراهیم جمیلی، رئیس شورای سیاست‌گذاری هفتمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

 

به گزارش روابط‌عمومی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، مهندس ابراهیم جمیلی رئیس شورای سیاست‎‌گذاری بنیاد جمیلی خطاب به شرکت‌کنندگان در جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان گفت: دیر یا زود شما را در کمک‌هایی که برای ساخت ایرانی آباد می‌شود، خواهیم دید. با کمک شما ایرانی بهتر و آبادتر ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش مهاجرت جوانان، هدف از برگزاری این رویداد را به این شکل بیان کرد: آمدیم تا در کشور افتخارات جدیدی را نمایان کنیم و همه به هویت ایرانی خود افتخار کنیم. ما در جشنواره آمدیم تا این امید را به جوانان بدهیم و امید را در دل جوانان همچنان زنده نگه داریم. تصمیم بر این است که پس از اتمام جشنواره، برگزیدگان را رها نسازیم و کسانی را که برگزیده هم نمی‌شوند را در کنار خود داشته باشیم.

مهندس جمیلی در رابطه با برنامه‌های آینده بنیاد علم و فناوری جمیلی گفت: با برنامه‌ریزی که صورت گرفته است هر ماه برنامه‌ای را جهت حمایت از ایده‌پردازان در صندوق پژوهش‌های علمی با حمایت معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه تهران برگزار می‌کنیم. در این برنامه به کسانی که در رابطه با ایده‌های خود نیاز به کمک دارند، راهنمایی‌های لازم انجام خواهد شد. سه‌شنبه‌های ایده‌پردازی را از آخر بهمن سال 1402 هجری شمسی خواهیم داشت و هر سه‌شنبه‌ی آخر ماه را به‌عنوان سه شنبه‌ی ایده‌پردازی درنظر می‌گیریم و همراه شورای سیاست‌گذاری در این سه‌شنبه‌های ایده پردازی در کنار دانشجویان، ایده‌پردازان و کارآفرینان نوین هستیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری بنیاد جمیلی در آخر افزود: من امیدوار هستم که در پایان این مراسم شاهد این باشیم که روز به روز مشکلات جوانان ما کمتر و همکاری مسئولان بیشتر شود.

انتهای پیام/