ریل‌گذاری ایجاد پایگاه تعامل با دانشجویان در دانشگاه تهران

جلسه‌ی مشورتی برای ایجاد پایگاه تعامل در حوزه‌ی علوم پایه در دانشگاه تهران با مشارکت دانشجویان در روز یکشنبه 19 فروردین در دبیرخانه‌ی دائمی جشنواره با حضور دکتر شادی جمیلی و دکتر هادی غفوریان یاورپناه برگزار شد.

دکتر سروش مودب در این نشست ضمن خرسندی از برقراری این نشست، به بیان فرایندهای برگزاری و حمایتی جشنواره پرداخت.

دبیر اجرایی جشنواره با معرفی برگزاری رویدادهای ترویج علم در سطح شهر تهران، به وجود پایگاهی برای تعامل با علاقه‌مندان به علوم پایه تأکید کردند.

دکتر شادی جمیلی در این نشست با اشاره به اهمیت تشکیل شبکه و حلقه‌های همفکری در حوزه‌ی علوم پایه، از وجود چنین پایگاهی به‌عنوان نقطه‌ی شروع ایجاد این شبکه نام بردند.

رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره با مطرح‌نمودن وجوه حمایتی فعالیت‌های جشنواره، به اهمیت وجود زیرساخت‌های جدید برای نمایش و توسعه‌ی حمایت‌ها اشاره کرد.

دکتر هادی غفوریان یاورپناه مدیر کل سرمایه‌گذاری و تجاری‌سازی دانش‌بنیان دانشگاه تهران در این نشست با ذکر فعالیت‌های مؤثر جشنواره طی سالیان اخیر در بخش حمایتی، به ذکر لزوم برداشتن گام‌های اولیه برای همکاری پرداخت.

ایشان با استقبال از پیشنهاد ایجاد پایگاه تعامل با دانشجویان در محدوده‌ی شهر دانش دانشگاه تهران، از همکاری برای ایجاد چنین فضایی خبر دادند.

در نهایت مقرر شد طرفین پس از بررسی اولیه، به تدوین نقشه‌ی عملی مسیر ساخت این پایگاه بپردازند.