تحلیل کارایی و بهره وری ایده ها

پیرو جلسه‌ای که روز پنج‌شنبه مورخ 9 شهریور 1402مابین اعضای کمیته بین‌الملل جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان و پروفسور علی امروز‌نژاد برگزار شد؛ دکتر سروش مودب – مدیر اجرایی جشنواره به معرفی جشنواره پرداخت.

ایشان در خصوص گسترش فعالیت های بخش بین‌الملل جشنواره، تاسیس باشگاه علوم پایه و تکنولوژی یونسکو و امضای تفاهم نامه با موسسه اکو توضیحاتی را ارائه نمود و خاطر نشان‌کرد؛ برگزیدگان بخش بین الملل جشنواره از 20% اعتبار حمایتی بیشتری نسبت به برگزیدگان دیگر برخوردار می‌گردند.

مدیر اجرایی جشنواره فعالیت آکادمی آنسو و شتاب دهنده معدنی ماینتک را تکمیل‌کننده چرخه‌نوآوری این رویداد علمی دانست.

در ادامه پروفسور امروز‌نژاد، استاد و دارای کرسی تحلیل تجارتی در دانشکده بازرگانی استون انگلستان و مدیر مرکز تجزیه و تحلیل کسب و کار در عملِ مدرسه کسب و کار  Surrey به بحث و گفتگو با ارکان جشنواره پرداختند.

مدرسه کسب و کار  Surrey، یکی از مدارس کسب و کار پیشرو در بریتانیا است و به دلیل آموزش با کیفیتِ بالا، تحقیقات و ارتباطاتِ قوی با صنعت، مشهور می‌باشد. برتری آکادمیک، مشارکت در صنعت و مشارکت های تحقیقاتی بسیار، از مشخصه‌های اصلی این مرکز می‌باشد و هدف اصلی آن ارائه آموزش جامعِ تجاری به دانش‌آموزان و تجهیز آنها به مهارت ها و دانش لازم برای مشاغل موفق در دنیای تجارت است.

پروفسور امروزنژاد پیشنهاد کردند؛ جشنواره نسبت به بورسیه نمودن برگزیدگان این رویداد در دوره های دکتری و پسادکتری نیز اقداماتی انجام دهد.

در پایان مقرر شد؛ پروفسور امروزنژاد ضمن عضویت در کمیته بین‌الملل جشنواره، در بخش داوری نهایی ایده‌های بین‌المللی جشنواره در حوزه ریاضیات و کسب و کار شرکت کرده، همچنین ایشان در جلسات آتی کمیته بین‌الملل و اختتامیه این رویداد علمی نیز حضور بعمل آورد.