برگزاری نمایشگاه کار مسیری برای یافتن استعدادها

نمایشگاه کار دانشگاه تهران روز دوشنبه اول خرداد ماه با حضور دکتر زلفی گل – وزیر علوم، دکتر اسماعیلی – وزیر ارشاد، دکتر کلانتری – معاون فرهنگی دانشجویی وزیر علوم و دکتر مقیمی – رییس دانشگاه تهران آغاز به‌کار کرد.

در این نمایشگاه سه روزه، علاوه بر ارائه فرصت‌های شغلی و کارآموزی به کارجویان و همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی متنوع، نشستی با حضور مدیران ارشد و تصمیم گیران حوزه اشتغال کشور در سه بخش سازمان‌های دولتی، دانشگاه و صنعت در محل خانه گفتگوی دانشگاه تهران و با هدف شناسایی مشکلات حوزه اشتغال جوانان و ارائه راهکارهای اجرایی برگزار شد.

لازم به ذکر است مسابقه ایده برتر بر مبنای چالش‌های سازمان های شرکت کننده و در راستای کمک به کارفرمایان جهت شناسایی افراد توانمند و مستعد برگزار و کارفرمایان برتر نیز بر اساس نظرات دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی معرفی شدند.

برنامه‌های “تاک شو در نمایشگاه کار دانشگاه تهران” و با هدف پاسخگویی به سوالات مخاطبین و ارائه ایده‌های برتر به برندهای معروفی که در نمایشگاه شرکت کرده بودند فراهم گردید.

در حوزه‌های بازاریابی و برندینگ، راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکار، مالی و سرمایه‌گذاری، طراحی مسیر شغلی، راه‌اندازی کسب‌وکارهای آنلاین، تجاری‌سازی و حقوق کسب‌وکار و راه‌اندازی استارتاپ نیز به علاقه‌مندان مشاوره ارائه شد.

لازم به ذکر است؛ جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان نیز در این نمایشگاه 3 روزه شرکت نمود و با معرفی این رویداد علمی به مخاطبین حاضر، فرصتی را محیا نمود تا با ایجاد انگیزه برای ایده پردازان و شرکت نمودن آنها در هفتمین دوره از جشنواره، ایده‌های خود را رشد دهند و در مسیر تجاری سازی طرح‌های خود از حمایت‌های جشنواره بهره مند گردند.