شروع همکاری جشنواره با دانشگاه هرمزگان در زمینه‌ی برگزاری رویداد

جلسه‌ی هم‌فکری اعضای دبیرخانه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان و مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه هرمزگان روز شنبه 12 اسفندماه به شکل مجازی برگزار شد.

دکتر سروش مؤدب، دبیر اجرایی جشنواره در ابتدا به توضیح فرایندهای جشنواره و سه بخش ایده‌پرداز، کسب‌وکارهای نوپا و استاد نمونه جوان و اعتبارهای حمایتی پرداخت.

وی در ادامه خواستار همرسانی اطلاعیه‌های جشنواره در سطح دانشگاه هرمزگان و واحدهای فناور استانی به‌منظور گسترش و تنوع افراد شرکت‌‍کننده در جشنواره و حمایت از افراد دارای ایده‌های برتر شد.

دکتر مؤدب برگزاری رویداد استارتاپ ویکند در دانشگاه هرمزگان با مشارکت جشنواره در سال 1403 را به عنوان نقطه‌ی شروع برای آغاز همکاری دو مجموعه نام برد.

دکتر مهدی حاجی عبدالرسولی، مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه هرمزگان ضمن ابراز خرسندی از برقراری ارتباط بین دو مجموعه و شروع همکاری، آمادگی کامل برای اطلاع‌رسانی جشنواره در سطح دانشگاه و استان را اعلام کرد.

این عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه هرمزگان با استقبال از برگزاری استارتاپ ویکند در حوزه‌ی علوم پایه به شکل مشترک، از تشکیل کارگروه برگزاری این رویداد به‌عنوان قدم اول نام بردند.

در نهایت مقرر شد انعقاد تفاهم‌نامه بین دو مجموعه انجام شود و هماهنگی برگزاری رویداد استارتاپ ویکند در بهار 1403 با تشکیل کارگروه مشترک انجام شود.