توسعه تعاملات بخش ترویج علم جشنواره و مجموعه برج میلاد

تعاملات بخش ترویج علم جشنواره و برج میلاد

جلسه‌ی بررسی مسیر توسعه تعاملات بخش ترویج علم جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان و مجموعه‌ی برج میلاد تهران، روز شنبه 1 اردیبهشت 1403 در محل معاونت فرهنگی و اجتماعی مجموعه برج با حضور دکتر سروش مودب دبیر اجرایی جشنواره و پرهام بنی‌عباس مدیر فرهنگی برج میلاد برگزار شد.

در این جلسه، دکتر سروش مودب در ابتدا به بیان نگاه حمایتی جشنواره از فعالان حوزه‌ی علوم پایه پرداخت و آشناسازی عموم مردم با کاربرد علم در زندگی روزمره را از اولویت‌های مجموعه‌ی جشنواره دانست.

ایشان با ذکر نقاط قوت برگزاری تورهای ترویج علم شهری در استان تهران و با مشارکت مجموعه‌های مختلف فرهنگی و هنری، از تأثیر مثبت این اقدام در آینده‌ی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به حوزه‌‌ی علوم پایه نام برد.

دبیر اجرایی جشنواره خواستار افزایش تعاملات جشنواره و مجموعه‌ی برج میلاد در راستای تقویت فعالیت‌های حوزه‌ی ترویج علم شد.

بنی عباس در این جلسه با ابراز رضایت از همکاری‌های قبلی، استقبال بازدیدکنندگان برج از غرفه‌های ترویج علم در مناسبت‌های مختلف را ستود.

وی ضمن تاکید بر فعالیت مستمر و منظم در مجموعه‌ی برج در حوزه‌ی ترویج علم، به افزایش سطح مشارکت و تنوع فعالیت‌ها تاکید کرد.

ایشان با برشمردن فضاهای مناسب اجرای این نوع فعالیت‌ها در برج، از آمادگی مجموعه‌ی برج برای اختصاص زیرساخت در این زمینه خبر داد.

در نهایت مقرر شد طرفین با مشارکت مروجان علم در سطح کشور و اکوسیستم کارآفرینی در کشور، ایده‌های اولیه برای شروع فعالیت مشترک شکل بگیرد، مسیر اجرایی برگزاری رویدادها ترسیم شود و توسعه تعاملات بخش ترویج علم جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان و مجموعه‌ی برج میلاد در اولویت هر دو مجموعه قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید