بازدید از مجموعه عالی تحریر پارسیان

دکتر مهرداد عالی پور هریسی بنیان گذار و اولین مخترع اقلام نوشت افزار آنتی باکتریال در جهان و اولین عرضه کننده این محصولات سلامت محور می‌باشد. این اختراع می‌تواند از طریق پیشگیری سبب توسعه بهداشت عمومی و سلامت افراد جامعه و مصرف کنندگان گردد. در تیم پنتر نام این گروه از محصولات سلامت محور را دکتر پنتر(Dr.Panter) می نامند.

در این راستا روز دوشنبه مورخ 23/05/1402 تیم اجرایی جشنواره، از کارخانه نوشت افزار پنتر – واقع در شهرک صنعتی شمس آباد بازدید نمود .

در خلال این بازدید توضیحاتی در خصوص روند ثبت شرکت، انتخاب نام مجموعه و چگونگی طی کردن مسیر این موفقیت توسط دکتر عالی‌پور – بنیان گذار پنتر و اولین مخترع اقلام نوشت افزار آنتی باکتریال در جهان صورت پذیرفت.

نکاتی ضمن بازدید از مجموعه، نظر کادر اجرایی را به خود جلب نمود:

  • آزمایشگاه مجهز مجموعه پنتر، اصلی ترین وجه تمایز این برند از نوشت افزار با سایر محصولات مشابه می باشد. به طور مثال: به منظور اینکه افراد در شرایط دمایی مختلف تجربه یکسانی از نوشتن داشته باشند باید خودکارها در شرایط آزمایشگاهی با دمای مختلف امتحان شوند.
  • تست عدم وجود لکه در نوشته‌ی خودکار توسط ربات و بر روی کاغذهای وارداتی ژاپنی در آزمایشگاه تخصصی و با تجهیزات به‌روز انجام می‌شود.
  • در کنار هر دستگاه یک یا چند اپراتور بسته به نیاز دستگاه وظیفه ی نظارت و بازرسی را داشتند تا علاوه بر هوش مصنوعی دستگاه، عامل انسانی هم در کنترل کیفیت دخیل باشد و میزان خطا به کمترین حد و کیفیت به بیشترین حد خود برسد.
  • تولید محصولات متنوع و دارای استاندارد بالا و برای کلیه رده های سنی یکی دیگر از نکات موفقیت پنتر محسوب می‌گردد

در پایان این بازدید، عکس یادگاری گرفته شد و یادبودی از طرف مدیر عامل شرکت پنتر به بازدیدکنندگان اهداء گردید.