چشم اندازی جدید برای گسترش فعالیت‎‌های بین المللی جشنواره

روز چهارشنبه مورخ 24 خرداد 1402 جلسه ای ما بین کمیته بین الملل جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان و بنیاد علمی اکو برگزار شد.

اعضای حاضر در جلسه پس از معرفی حیطه فعالیت های خود در حوزه ترویج علم در سطح بین الملل؛ در خصوص آخرین به روز رسانی‌های نمایشگاه TTEC و هم چنین نحوه شرکت جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در این نمایشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه دکتر طیبی پیشنهادی مبنی بر شرکت نمودن جشنواره اندیشمندان و دانشمندان در «اردوی علمی نوجوانان سازنده و کارگاه معلمان چین» که در ماه نوامبر سال جاری تشکیل می گردد، مطرح ساخت.

رئیس بنیاد علمی اکو خاطر نشان کرد: جشنواره می تواند همراه با دو تیم دانش آموزی در محدوده سنی 13 تا 19 ساله (متشکل از 5 دانش آموز  و 2 معلم ‌باشد) در این کمپ شرکت نماید.

در پایان مقرر گردید جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، مراتب و زمینه‌های همکاری خود را با سازمان کامستک و بانک توسعه اسلامی به طور دقیق در اختیار بنیاد علمی اکو قرار دهد تا زمینه های همکاری با هر یک از آن‌ها از طریق این بنیاد فراهم شود.

لازم به ذکر است؛ این نشست با حضور آقای دکتر طیبی (رئیس بنیاد علمی اکو)، آقای مهندس خلیل رضا (مدیر برنامه بنیاد)، آقای غلام عباس رهار (مدیر اداره بنیاد)، آقای بلال محمود (مسئول فناوری اطلاعات بنیاد)، خانم دکتر محمدی‌پناه (دبیر کمیته بین الملل جشنواره)، آقای دکتر مودب (مدیر اجرایی جشنواره)، خانم دکتر سیادت (کارشناس امور بین الملل جشنواره) و خانم منظومی (کارشناس امور بین الملل جشنواره) تشکیل گردید.