امضای تفاهم نامه همکاری مابین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان و پارک علم و فناوری دانشگاه علامه‌طباطبائی

رویداد «ایده‌های ۱۰۰ میلیونی» توسط پارک علم و فناوری دانشگاه علامه‌طباطبائی و با حضور گسترده دانشجویان، اساتید علمی و جمعی از افراد شاخص در روز دوشنبه مورخ ۲۲ آبان ماه۱۴۰۲در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت وحسابداری برگزار شد.

از اتفاقات مهم این رویداد انعقاد تفاهم نامه همکاری مابین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران می باشد.

این تفاهم نامه به منظور گسترش همکاری های دوجانبه بین دو مرکز در راستای تحقق اهداف علمی، فرهنگی و همچنین اعتلای فعالیت‌های پژوهشی به امضا رسید.

از اهداف مهم رویداد 100 میلیونی می‌توان به ایجاد شور و اشتیاق کارآفرینی به‌منظور تقویت زیست بوم فناورانه و کسب و کارهای نوپا و دانش‌بنیان، راه‌اندازی کسب و کار جدید اشاره کرد؛ زیرا از یک سو فرصتی است برای ارائه دستاوردهای علمی- پژوهشی دانشجویان، دانش‌آموختگان، استادان، کارآفرینان و صاحبان ایده‌های کسب و کار و از سوی دیگر فضایی برای حمایت از طرح‌های نوآورانه در حوزه علوم انسانی است.

اعضای حاضر در این رویداد:

دکتر محسن مطیعی(رئیس پارک علم وفناوری دانشگاه علامه طباطبایی)، دکتر شادی جمیلی(رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره)، دکتر داوود حسین پور(معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی)، دکتر سروش مودب(مدیر اجرایی جشنواره)، خانم هنگامه تشت زر(دبیر کمیته روابط عمومی جشنواره)