جلسه هم اندیشی با مرکز نوآوری ایران زمین

جلسه هم اندیشی با مرکز نوآوری ایران زمین

در روز سه‌شنبه مورخ 6 اردیبهشت ماه 1401 جلسه آنلاین با مرکز نوآوری ایران زمین با حضور آقای مهندس سید امیر رضا میرجعفری (مدیر ارشد توسعه کسب و کار)، علی ترکمان (کارشناس شتابدهی)، آقای مهندس سروش مودب (مدیر اجرایی جشنواره) و خانم هنگامه تشت زر (دبیر کمیته روابط عمومی جشنواره) برگزار گردید. در ابتدای جلسه مهندس مودب به معرفی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان پرداختند. و هدف از برگزاری جشنواره را رونق بخشی و ایجاد فرصت های ایده پردازی و نوآوری در کسب و کار، ایجاد انگیزه در جوانان دارای ایده و تسهیل مسیر حرکت آنها به منظور رسیدن به محصول دانش بنیان و تکمیل چرخه نوآوری و تبدیل تولیدات به ثروت برشمردند.

در ادامه آقای مهندس ترکمان در خصوص مرکز فوق، توضیحاتی را بدین شرح ارائه نمودند: هدف ما استفاده از تجارب موجود برای هم افزایی و توسعه زیست‌بوم کسب‌وکارهای‌نوپا است. استفاده از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه در کنار امکانات ارزشمندی که در مرکز نوآوری ایران زمین گردآوری شده، نوید بخش افزایش توان و نشاط بستر کسب و کارهای نوپای کشور است.

در ادامه مهندس میرجعفری یادآور شدند: زیرساخت های فراهم شده در مرکز نوآوری ایران زمین، شرایط مناسب حضور در فضای کسب‌وکار را برای صاحبان طرح ها در قالب برنامه‌ های پیش شتاب دهی، شتابدهی و سرمایه گذاری فراهم ساخته است. فضای کار اشتراکی، شبکه ارتباطی گسترده با فعالان زیست‌بوم، برخورداری از حمایت بانک ایران زمین، وجود تفاهم نامه با مراکز علمی و دانشگاهی، و گروه راهنمایان و مربیان‌ کسب‌و‌کار موقعیت ممتازی را برای صاحبان طرح های نوآورانه ایجاد کرده تا در مسیر مناسب رشد و ارزش آفرینی قرار گیرند.

در نهایت مقرر گردید تفاهم نامه ای دو جانبه فی مابین جشنواره و مرکز نوآوری ایران زمین جهت همکاری های گسترده، حمایت از ایده پردازان و بهره مندی مخاطبین جشنواره از رویدادهای آموزشی ایران زمین منعقد گردد.