دیدار رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره و رئیس دانشکده فیزیک دانشگاه تهران

دیدار و گفتگوی رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره و رئیس دانشکده فیزیک دانشگاه تهران

دیدار و گفتگوی رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره و رئیس دانشکده فیزیک دانشگاه تهران روز دوشنبه 17 اردیبهشت حول فعالیت‌های پیش رو در محل دبیرخانه دائمی جشنواره برگزار شد.

در این جلسه، دکتر محمدرضا محمدی‌زاده رئیس دانشکده فیزیک ضمن تأکید بر ادامه‌ی همکاری‌های پیشین و اثرگذاری فعالیت‌های مشترک، از آمادگی این دانشکده برای اجرای برنامه به‌خصوص در حوزه‌ی ترویج علم خبر داد.

ایشان از ظرفیت برگزاری نمایشگاه در حوزه‌ی فیزیک و نجوم به علت علاقه‌مندی دانشجویان دانشکده نام بردند و پیشنهاد کردند از ایده‌های دانشجویان و اعضای هیئت‌علمی دانشکده در راستای توسعه‌ی فعالیت‌های جشنواره و گروه صنعتی و معدنی زرین استفاده شود.

وی پیشنهاد برگزاری رویدادهای مشترک سه‌جانبه میان جشنواره، دانشکده و انجمن فیزیک ایران به میزبانی دانشکده را مطرح کرد و خواستار ترسیم مسیر اجرایی فعالیت‌ها شد.

دکتر محمدی‌زاده در انتها پیشنهادهایی به‌منظور بهبود کیفیت محتوایی و نوشتاری کتاب “مدیران آینده” با ترجمه‌ی دکتر شادی جمیلی ارائه دادند.

رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره در این نشست با خرسندی از همکاری‌های با سابقه‌ی درخشان، بر تداوم همکاری‌های دو مجموعه تأکید کردند.

دکتر شادی جمیلی پیشنهاد دادند تورهای بازدید دانشجویان از مجموعه‌ی شرکت صنعتی معدنی زرین شامل آزمایشگاه‌ها و مکان‌های مرتبط برقرار شود و سپس ایده‌های دانشجویان در ارتباط با مشکلات دریافت و بررسی شوند.

ایشان از آمادگی کامل مجموعه جشنواره برای برگزاری رویدادهای حوزه ترویج علم در این دانشکده خبر دادند.

در پایان مقرر شد اجرای پیشنهادهای طرفین در اولویت قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید