تسهیل مسیر برندینگ جشنواره در سایه تشکیل کمیته تخصصی

جلسه هم اندیشی با مدیر عامل شرکت پنتر

روز یکشنبه مورخ 5 تیر 1401 جلسه هم اندیشی با مدیر عامل شرکت پنتر،  با حضور سرکار خانم دکتر شادی جمیلی (رئیس دبیرخانه دائمی)، دکتر ناصر غلامی ( دبیر کمیته مدیریت) و جناب آقای مهندس سروش مودب (مدیر اجرایی جشنواره) در دفتر گروه پنتر تشکیل گردید.

ابتدا دکتر عالی پور در خصوص شرکت پنتر و نوع فعالیت آن توضیحاتی بدین شرح ارائه نمودند: شرکت عالی تحریر پارسیان معروف به پنتر در ایران فعالیت خود را در زمینه ساخت نوشت افزار و لوازم تحریر و اداری آغاز کرده است . پنتر بنیان گذار و اولین مخترع پاک کن، خودکار و سایر اقلام نوشت افزار آنتی باکتریال سلامت محور در جهان است. ارزش های این برند عبارتند از:

توجه بالا به کیفیت و استاندارد بین المللی و ایمنی محصولات

محیط کاری متعهد، صمیمانه و نوآورانه در راستای بهبود کیفیت محصولات

توجه خاص به نیازهای مشتری و اولویت بندی منافع مشتریان

طراحی و ساخت محصولات متفاوت و طبق نیاز بازار

ایشان در ادامه نکاتی را در خصوص فرآیندهای داوری مطرح نمودند و همچنین در مورد برندینگ جشنواره و بین المللی شدن آن نظرات خود را بیان کردند و در این راستا درخواست تشکیل کمیته تخصصی برندینگ را داشتند.

در ادامه سرکار خانم دکتر جمیلی  ضمن تشکر از جناب آقای دکتر عالی پور در خصوص همراهی و همکاری با جشنواره، موافقت خود را در خصوص ایجاد کمیته اعلام نمودند تا فرآیندهای اجرایی اصولی و حرفه ای پیش رود.

سپس مهندس مودب گزارشی در خصوص فعالیت های صورت گرفته در زمینه بین المللی شدن جشنواره و تاسیس باشگاه علوم پایه و تکنولوژی یونسکو ارائه نمودند و یادآورند شدند که  ایده پردازان می توانند از تاریخ 1 مرداد 1401 جهت دریافت ایده های علمی و کسب و کاری به سامانه ثبت نامی مراجعه نمایند.