جلسه مرکز نوآوری جهش و جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با محوریت ایجاد همکاری های بیشتر

جلسه مرکز نوآوری جهش و جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با محوریت ایجاد همکاری های بیشتر

روز سه شنبه مورخ 7 تیر 1401 جلسه هم اندیشی مابین آکادمی جهش و جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در مرکز نوآوری جهش تشکیل گردید.

مهندس گودرزی ضمن عرض خوشامدگویی، تاریخچه ای از تاسیس نوآوری شتابدهی جهش ارائه نمودند و در ادامه به توضیح بخش های مختلف این مرکز پرداختند:

جهش پارک: تیم اجرایی جهش اعتقاد دارد که فضای کار، امنیت و امکانات آن، تاثیربسیار زیادی بر استمرار کار با تعهد و جدیت دارد. در جهش پارک، چنین فضایی در یک محیط کار اشتراکی محیا شده است.

جهش آکادمی: در این بخش، آکادمی آنلاین کسب مهارت، بنگاه اجتماعی، دوره های مختلف و متنوع از جمله مباحث برنامه نویسی، کسب و کار، طراحی و… با همکاری شرکت‌های مطرح و پیشرو ایرانی برگزار می گردد.

ایشان در ادامه جهش Solution Lab را اینگونه معرفی نمودند: نوآوری را میتوان مهم ترین رکن موفقیت سازمان ها در دنیای کسب و کار دانست. با وجود ماهیتی ساختارشکن، این مفهوم همچنان نیاز به مدیریت بهینه دارد؛ از این رو Solution Lab محیطی را جهت تحقق این مهم برای سازمان ها فراهم کرده است تا فارغ از پیچیدگی های مدیریت نوآوری، با برون سپاری از مزایای آن در سازمان خود بهره مند شوند.

استارتاپ استودیو: استارتاپ استودیوی جهش بستری است برای اجرای ایده‌های استارتاپی و نوآورانه‌. تیم‌های فنی متخصص در برنامه نویسی، مارکتینگ، حقوقی و مالی در کنار ایده پردازان هستند تا قدم به قدم کسب و کار آنلاین خودشان را راه اندازی نمایند.

بعد از توضیحات مهندس گودرزی، دکتر مودب یادآور شدند که پارک جهش فضای مناسبی جهت استقرار برگزیدگان جشنواره می باشد و مقرر گردید در خصوص مبحث «نوآوری باز» و همچنین ایجاد همکاری های بیشتر با جهش، جلسه ای با مهندس جمیلی و دکتر غلامی برگزار گردد.

در پایان دکتر جمیلی ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری با آکادمی جهش؛ توضیح اجمالی در خصوص نوع حمایت از ایده پردازان، مشارکت شرکت ها و مشاهیر با جشنواره و  همچنین حمایت از افراد ایده پرداز دارای معلولیت جسمی ارائه نمودند.

اعضای حاضر در جلسه:

کاوه گودرزی (مدیر عامل آکادمی جهش)، امیر پارسا (رئیس هیات مدیره آکادمی جهش)، علیرضا اصلاحی (مدیر آکادمی جهش)، شادی جمیلی (رئیس دبیرخانه دائمی) و سروش مودب (مدیر اجرایی جشنواره)