جلسه با ایده پردازان نهایی جشنواره قرن

برگزاری جلسه با برگزیدگان نهایی بخش ایده‌پردازان جشنواره قرن

جلسه بررسی مسیر پیشبرد ایده برگزیدگان نهایی بخش اول ایده‌پردازان پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان (جشنواره قرن)، آقایان (محمد حامد جوادی اطهر و میلاد شکرالهی برگزیدگان بخش شیمی، سعید ساعدی برگزیده بخش ریاضی و علوم کامپیوتر و سعید هاشم‌زاده کلواری برگزیده بخش زمین‌شناسی) و خانم‌ها (مرجان میرحاج و آزاده حقیقی‌طلب برگزیدگان بخش علوم‌زیستی و زینب فولادی برگزیده بخش ریاضی و علوم کامپیوتر) روز سه‌شنبه 1400/10/04 با حضور مهندس سروش مودب (دبیر کمیته کسب و کار) و ندا بهشتی (دبیر کمیته پشتیبانی از برگزیدگان و ایده‌پردازان) برگزار شد.

 

در ابتدا سروش مودب (دبیر کمیته کسب و کار) ضمن خوشامدگویی به برگزیدگان حاضردر جلسه، توضیحاتی را در رابطه با همکاری جشنواره با آنان مطرح نمود.

دبیر کمیته کسب و کار هدف از برگزاری جلسه را آشنایی بیش‌تر با ایده‌پردازان عنوان نمود و در خصوص نحوه پرداخت اعتبار حمایتی به برگزیدگان نکاتی را متذکر شد. ایشان هم‌چنین از برگزاری دوره‌های پیش شتابدهی در جهت تسهیل مسیر برگزیدگان خبر داد.

در ابتدای سخنان برگزیدگان، مرجان میرحاج از تیمی بودن ایده خود و اهداف آن نکاتی را مطرح نمود.وی در خصوص روند انجام طرح خود افزود: کداخلاق ایده خود را نیز دریافت کرده‎است.

محمد حامد جوادی اطهر توضیحاتی را در خصوص ایده برگزیده شده در جشنواره ارائه نمود و هدف خود را عرضه محصول به بازار هدف عنوان کرد و تاکید نمود که طرح ایشان از سمت شرکت‌های تصفیه آب و فاضلاب مورد استقبال قرار گرفته‌است.

آزاده حقیقی طلب نیز بر مفید بودن طرح خود در حوزه پزشکی و درمان بیماری‌ها تاکید نمود. وی دغدغه اصلی خود را تامین هزینه جهت خرید مواد اولیه بیان کرد.

میلاد شکرالهی از کاربردهای دستگاه خود در حوزه آب و فاضلاب مواردی را مطرح نمود و تصریح کرد
که این دستگاه قادر به تصفیه انواع پساب‌های صنعتی خواهد بود.

سپس، سعید ساعدی در خصوص ثبت شرکت مربوط به ایده خود توضیحاتی را ارائه نمود.

سعید هاشم‌زاده کلواری نیز از نوشتن مدل کسب و کاری و بیزینس پلن ایده خود خبر داد.

در پایان جلسه مقرر شد طی هفته‌های آتی جلسات خصوصی با ایده‌پردازان و با حضور مهندس مودب، در خصوص پیشبرد ایده برگزیدگان، معرفی منتورها و راهنمایی آنان در مسیر پیشرفت ایده هریک از برگزیدگان برگزار گردد.

هم‌چنین مقرر گردید که افراد برگزیده مستندات بیش‌تر در خصوص طرح خود، دغدغه‌ها و چالش‌های پیش‌روی مسیر ایده خود را به صورت مکتوب به ایمیل دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.