حضور درهمایش تجلیل از نخبگان و رتبه های تک رقمی کنکور سراسری کانون فرهنگی آموزش (قلم چی)

با هدف تجلیل از تلاش و شکوفایی حاصل از حضور موفق و موثر نخبگان کشور، روز پنجشنبه ۲۴ مردادماه ۹۸ همایش تجلیل از نخبگان و رتبه های تک رقمی کانون علمی-آموزشی قلم چی، در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.
به دعوت ریاست کانون فرهنگی آموزش ( قلم چی )، نماینده ی رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان و نماینده ی مدیر دبیرخانه دائمی این رویداد، در این مراسم حضور بهم رسانید. دکتر کمره‌ای، رئیس هیئت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران و رئیس جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، در این همایش، ضمن اشاره به حمایت‌های این بنیاد از رتبه‌های برتر کنکور، گفت: این بنیاد هرساله به رتبه‌های برتر ورودی در دانشگاه تهران تسهیلاتی ارائه می‌کند. در این مراسم مهندس کاظم قلم چی واقف و متولی بنیاد علمی آموزشی قلم چی(وقف عام) از رتبه های برتر به عنوان دانشمندان جوان یاد کرد که می توانند الگو و الهام بخش برای سایر جوانان باشند.
در این رویداد، نخبگان و خانواده های آن ها، مسئولان آموزشی کشور، استادان دانشگاه ، چهره های ماندگار علمی، خیرین مدرسه ساز، مسئولان نهاد کتابخانه های کشور، ناشران و تعدادی از فعالان استارتاپ ها حضور داشتند.