جلسه هم اندیشی با مرکز نوآوری جهش و جشنواره

در روز  سه شنبه مورخ 3 اسفند ماه 1400 جلسه آنلاین با مرکز نوآوری جهش با حضور آقای مهندس کاوه گودرزی، (مدیر عامل مرکز)، آقای مهندس علیرضا اصلاحی، (مدیر آکادمی)، آقای مهندس سروش مودب (مدیر اجرایی جشنواره) و خانم هنگامه تشت زر (دبیر کمیته روابط عمومی جشنواره) برگزار گردید.

ابتدا آقای مهندس مودب ابعاد مختلف جشنواره را معرفی نمودند و در خصوص چشم اندازهای آتی این رویداد علمی نیز توضیحاتی ارائه دادند.

در ادامه آقای مهندس گودرزی مجموعه تحت نظارت خود را معرفی نمودند. در بهار سال ۹۵ ایده اولیه جهش شکل گرفت و اولین دوره جهش آکادمی در تابستان همان سال در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد. در پاییز و زمستان ۹۵ موفق به دريافت مجوز شتابدهی و دانش‌بنیانی شدیم و در حال حاضر جهش ۵ زیرمجموعه دارد.

در تکمیل توضیحات آقای مهندس گودرزی، آقای مهندس اصلاحی هدف از تشکیل مرکز نوآوری جهش را اینگونه بیان نمودند: اکوسیستم کامل و بهم پیوسته نوآوری به صورتی که هر دانشجو و فارغ‌التحصیل علاقه‌مند به این حوزه بتواند با کسب دانش و مهارت مورد نیاز، مسیر حرفه‌ای خود را آغاز کرده و در راستای خلق ارزش از حمایت‌های جهش بهره‌مند شود.

در پایان موضوع همکاری و حمایت از برگزیدگان ادوار گذشته جشنواره مورد استقبال مرکز نوآوری جهش قرار گرفت و مقرر گردید تفاهم نامه ای دو جانبه فی مابین جشنواره و جهش، جهت همکاری امضاء گردد.