جذب سرمایه گذار | دومین نشست مشترک با تیم تتراپاک

تتراپارک جذب سرمایه گذار

امروز شنبه ۱۹ بهمن ماه ۹۸ ، دومین جلسه مشترک دبیرخانه دائمی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با تیم تتراپاک برگزار گردید.

تیم تتراپاک برگزیده نهایی تیمی دومین جشنواره در حوزه شیمی است که پس از دریافت اعتبار پژوهشی و استقرار در محل پارک علم و فناوری در آبان ماه ۹۸ با موفقیت طرح خود را به اتمام رسانید و در حال حاضر با ثبت شرکت ” مهرتام تدبیر پیشرو” در حال توسعه فعالیت های خود می باشد.

در این جلسه که با حضور سرکار خانم دکتر جمیلی رئیس دبیرخانه دائمی، آقای دکتر غلامی دبیر کمیته راهبردی، آقای دکتر بنی جمالی مدیر شتابدهنده ماینتک، آقای دکتراکبری مدیرعامل شرکت مهر تام تدبیر پیشرو به همراه آقای مهندس منصوبی از دیگر اعضای موسس این شرکت در محل دبیرخانه دائمی برگزار گردید، در ابتدا پس از ارائه توضیحات لازم توسط اعضای شرکت مهرتام تدبیر پیشرو و ارائه مستندات طرح کسب و کار ، موضوع جذب سرمایه گذار و شیوه مشارکت با طرح ایشان و نحوه حمایت جشنواره در این خصوص مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان ارتباط خود با برگزیدگان هر دوره این رویداد را به صورت مستمر و هدفمند تا توسعه نهایی کسب و کار آنان ادامه خواهد داد.