جلسه مشترک صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با جشنواره

جلسه

جلسه مشترک صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، روز شنبه مورخ 99.8.17 با حضور جناب آقای دکتر افتخاری (ریاست صندوق پژوهشگران و فناوران کشور)، جناب آقای دکتر امینی (معاون آینده پژوهی صندوق پژوهشگران و فناوران)، مهندس بیگی (مدیر روابط عمومی صندوق پژوهشگران و فناوران کشور)، جناب آقای مهندس ابراهیم جمیلی (رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره)، جناب آقای دکتر ناصر غلامی (دبیر کمیته مدیریت و برنامه‌ریزی) و سرکار خانم دکتر شادی جمیلی (رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره) برگزار گردید.

ابتدا مهندس جمیلی در خصوص فعالیت‌های گروه صنعتی و معدنی زرین و بنیاد نیکوکاری جمیلی توضیحاتی را مطرح نمودند. ایشان همچنین به ایده جشنواره که سال 1395 در صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با حضور جناب آقای دکتر ضرغام مطرح و در ادامه با همکاری این نهاد آغاز به فعالیت نمود اشاره کردند.

در ادامه جناب آقای دکتر غلامی، در خصوص سه دوره جشنواره برگزار شده و همچنین چهارمین جشنواره و اختتامیه آن در تاریخ 1399/9/9 توضیحاتی را ارائه دادند.

همچنین خانم دکتر جمیلی، ضمن تأکید بر هدف جشنواره در جهت اشتغالزایی و ثروت‌آفرینی جوانان، به همکاری و همراهی صندوق در تداوم این روند اشاره نمودند.

دکتر افتخاری ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های صورت‌گرفته در جشنواره، علاقمندی خود را جهت همکاری با جشنواره اظهار داشتند و در خصوص فعالیت‌های صندوق توضیحاتی را مطرح نمودند.

در پایان، دکتر امینی مواردی را در راستای همکاری دوجانبه صندوق و جشنواره و در جهت انعقاد تفاهم‌نامه مشترک میان این دو بیان نمودند.