آغاز مهلت ثبت و ارسال ایده در چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

فراخوان جشنواره چهارم

فراخوان ثبت ایده 

دبیرخانه دائمی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان ضمن تبریک عید غدیر خم، به استحضار جوانان ایده‌‏پرداز و شرکت‌های نوپا صاحب ‏ایده در حوزه علوم پایه می‌رساند، در راستای حمایت از ایجاد کسب‏ و‌کارهای مبتنی بر فناوری، نوآوری و تحقق اقتصاد مقاومتی و نیز  با هدف تبدیل ایده‌ به ثروت، چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار می‌گردد.

چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با محوریت علوم پایه شامل (شیمی، فیزیک، علوم زیستی، زمین‌شناسی، ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر) برگزار می‌گردد. امسال و هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا، محوریت جدیدی با عنوان «تأثیر کرونا بر الگو زیستی» به موضوعات جشنواره اضافه گردیده‌است و شرکت‌کنندگان این دوره از جشنواره می‌توانند علاوه بر ایده‌پردازی در یکی از حوزه‌های علوم پایه، در این بخش از جشنواره نیز شرکت نمایند.

‎در چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در ۳ بخش میزبان شما اندیشمندان و دانشمندان جوان خواهیم بود:

  • ایده‌پردازان
  • تیم‌های با پتانسیل رشد
  • کسب و کارهای نوپا

برگزیدگان جشنواره علاوه بر دریافت اعتبار پژوهشی بنیاد نیکوکاری جمیلی، از شرایط ویژه‌ همراهی تا تجاری‌سازی ایده جهت ورود به اکوسیستم کارآفرینی و اقتصادی کشور نیز برخوردار خواهند شد.
از کلیه علاقه‌مندان دعوت می‌شود با مراجعه به وب‌سایت جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به آدرس www.ysf-persia.com پس از مطالعه شاخص های ارزیابی، نسبت به ثبت ایده خود اقدام نمایند.

فرصت ارسال ایده : ۱۸ مرداد لغایت ۱۸ مهر ماه  ۱۳۹۹

زمان برگزاری اختتامیه جشنواره : ۹ آذر ماه ۱۳۹۹

 

 

پوستر فراخوان ثبت ایده جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان