تقدیر و تشکر از کمیته داوران کسب و کار چهارمین جشنواره

داوران کسب و کار

جلسه تقدیر و تشکر کمیته داوران کسب و کار چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

جلسه کمیته داوران چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان روز دوشنبه مورخ 29 دی ماه 1399 با حضور (مهندس ابراهیم جمیلی، دکتر وحید نیکنام، دکتر محمدرضا زالی، دکتر ناصر غلامی، مهندس سروش مؤدب، دکتر شادی جمیلی و دکتر رضا محمد کاظمی) برگزار گردید.

جلسه با پخش کلیپ گزارش تصویری اختتامیه و با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان از سوی جناب آقای مهندس مودب آغاز گردید.

در ادامه جلسه، جناب آقای مهندس ابراهیم جمیلی ضمن تشکر از زحمات کمیته داوری کسب و کار در خصوص جشنواره قرن، توضیحاتی را ارائه فرمودند که در سال 1400 جشنواره به صورت گسترده تر در استان‌های مختلف و با همکاری دانشگاه‌های مطرح علوم پایه استان‌ها برگزار خواهد شد. همچنین به این نکته نیز اشاره شد در جشنواره قرن اقداماتی در جهت بین المللی شدن جشنواره صورت خواهد گرفت.

در ادامه، جناب آقای دکتر وحید نیکنام (دبیر جشنواره چهارم) به همدلی و همکاری همه جانبه گروه‌های مختلف و نیز همکاری دانشگاه‌های مطرح در برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره  که باعث ایجاد یک شبکه تخصصی از اساتید و نخبگان در حوزه علوم پایه شده‌است اشاره‌نمودند. از جشنواره به عنوان الگویی مناسب در کشور نام بردند.

در ادامه جلسه هریک از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در روز برگزاری جشنواره قرن بیان نمودند دکتر محمد رضا زالی به ارتباط موثرتر دبیرخانه با شتابدهنده ها و کارآفرینان تاکید داشتند، همچنین حضور برگزیدگان جشنواره را در کلاسهای حوزه کسب و کار و کارآفرینی مهم و اساسی دانستند.

آقای دکتر غلامی ( دبیر شورای مدیریت و برنامه ریزی) از نیت خیر در برگزاری این جشنواره از ابتدا تا کنون به عنوان یکی از وجوه تمایز این جشنواره با سایر جشنواره ها مواردی را بیان نمودند و همچنین جشنواره تاکنون بعد اقتصادی نداشته و تمام هزینه های جشنواره و جوایز توسط بنیاد نیکوکاری جمیلی صورت گرفته است.

در پایان مهندس جمیلی از داوران کسب و کار حاضر در جلسه با اهدا لوح و هدیه تقدیر و تشکر نمودند.

در جلسه دیگری از جناب آقای دکتر آرتا جمشیدی، استاد نمونه برگزیده جشنواره چهارم با اهدا لوح و تندیس تقدیر گردید همچنین تفاهم نامه گرنت اهدایی ایشان توسط خانم دکتر جمیلی و آقای دکتر جمشیدی امضا و تقدیم گردید.

 

تقدیر از داوران