جلسه هم اندیشی با هاب شیراز

جلسه هم اندیشی با هاب شیراز

در روز سه‌شنبه مورخ 3 خرداد ماه 1401 جلسه آنلاین با هاب شیراز با حضور آقای مهندس آرش رعیتیان (مدیر مرکز شتابدهی)، خانم مهندس شیدا هاشمی (کارشناس آموزش)، آقای مهندس سروش مودب (مدیر اجرایی جشنواره) و خانم هنگامه تشت زر (دبیر کمیته روابط عمومی جشنواره) برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مهندس مودب در خصوص نحوه برگزاری جشنواره، نحوه حمایت و سرمایه گذاری بر روی تیم های کسب و کاری  و منتورینگ تیم های برگزیده توضیحاتی ارائه نمودند. ایشان در ادامه در خصوص شورای سیاست گذاری جشنواره و نحوه فعالیت این شورا نکاتی را یادآور شدند.

سپس آقای مهندس رعیتیان به معرفی هاب شیراز پرداختند: شرکت هاب شیراز با هدف تمرکز زدایی اکوسیستم کارآفرینی کشور و تقویت و غنی‌سازی زیست بوم کارآفرینی و نوآوری جنوب کشور به وسیله کشف، جذب و پرورش ایده‌ها و تیم‌های مستعد و فعال و همچنین کمک به توسعه شخصی و تقویت روحیه کارآفرینی فعالیت خود را آغاز نموده است.شرکت هاب شیراز ضمن ایجاد حلقه ارتباطی دانشگاهیان با صنایع در قطب جنوب کشور و با در نظر گرفتن حوزه‌های تمرکز شرکت کسب و کارهای نوپای حرکت اول، برنامه ویژه‌ای جهت شتابدهی تیم‌ها و کسب و کارهای نوپا در حوزه‌های سلامت دیجیتال، تجارت الکترونیکی ،آموزش الکترونیکی ،بازی و رسانه‌های دیجیتال و شهر هوشمندطرح‌ریزی نموده است. هاب شیراز تلاش میکند به رسالت خود که همانا توانمندسازی تیم‌های استارتاپی جنوب کشور از طریق رساندن ایده به محصول آماده ارائه به بازار و توسعه و اشاعه فرهنگ کارآفرینی در منطقه جنوب کشور جامه عمل بپوشاند.

در پایان جلسه خانم مهندس هاشمی رشد و توسعه کارآفرینی، چابک ، تامین سرمایه ، حمایت از کارآفرینان از ارزش های کلیدی سازمان برشمردند و اعلام آمادگی نمودند که برای رویدادهای تخصصی و همچنین برگزاری نشست‌های سرمایه گذاری به صورت مشترک برنامه ریزی گردد تا جوانان و فعالان اکو سیستم کارآفرینی و استارتاپی شیراز از این فعالیت ها بهره‌مند گردند.

پس از بحث و تبادل نظر و ارائه راهکارهای کاربردی مقرر گردد تفاهم نامه ای دو جانیه جهت همکاری های بیشتر فی‌مابین دبیرخانه جشنواره و هاب شیراز منعقد گردد.