جلسه امضای تفاهم نامه مرکز نوآوری جهش و جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

جلسه امضای تفاهم نامه مرکز نوآوری جهش و جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز نوآوری جهش و جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با حضور کاوه گودرزی (مدیرعامل مرکز)، امیر ابراهیمی (مدیر هیات مدیره)، علیرضا اصلاحی (مدیر آکادمی جهش)، سروش مودب (مدیر اجرایی جشنواره)، هنگامه تشت زر (دبیر کمیته روابط عمومی جشنواره)، سپیده امینی (دبیر کمیته اجرایی جشنواره)؛ باهدف ارزش‌آفرینی، حمایت از نخبگان جوان، استقرار تیم‌ها در مرکز نوآوری و… به امضای طرفین رسید.

کاوه گودرزی (مدیرعامل مرکز) به شرح توضیحاتی درباره اهداف تأسیس مرکز پرداخت و گفت: «ماموریت جهش تشکیل اکوسیستم کامل و بهم پیوسته نوآوری است، به صورتی که هر دانشجو و فارغ‌اتحصیل علاقه‌مند به این حوزه بتواند با کسب دانش و مهارت مورد نیاز، مسیر حرفه‌ای خود را آغاز کرده و در راستای خلق ارزش از حمایت‌های این مرکز بهره‌مند گردد.»

ایشان در ادامه در خصوص CSR توضیحات مختصری را بدین شرح بیان نمودند:  corporate social responsibility و به معنای مسئولیت اجتماعی است که اگر بخواهیم در یک تعریف مختصر CSR را توضیح دهیم باید بگوییم: “فعالیت های اجتماعی برندها و انجام کارهای نوع دوستانه نیز از جمله این کارها می باشد. به بیان دیگر شرکت ها نسبت به جامعه و فضایی که در آن فعالیت می کنند باید احساس مسئولیت کرده و در این راستا نیز مرکز نوآوری جهش CSR را دستور کار خود قرار داده است.

وی در ادامه خبر از آغاز همکاری مرکز جهش با شرکت سرمایه گذاری کران را داد.

پیرو توضیحات ایشان، مهندس مودب درخواست بازدید از مرکز جهش را داشتند و خبر شروع کمپین های استانی را از ابتدای سال 1401 دادند و یادآور شدند که برای برگزاری این رویدادها می توان از پتانسیل های مرکز جهش نیز استفاده کرد.

در قسمت پایانی مذاکره آقای امیر ابراهیمی (مدیر هیات مدیره) و آقای علیرضا اصلاحی (مدیر آکادمی جهش) توضیحات اجمالی در خصوص آکاذمی ارائه نموده و خواستار همکاری های بیشتر و مستمر جهش و جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان شدند.

در پایان این نشست، تفاهم‌نامه‌ای باهدف توسعه ارتباط بین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با مرکز نوآوری جهش به امضای طرفین رسید که به‌موجب آن طرفین متعهد شدند تا در زمینه حمایت از نخبگان جوان ، استقرار تیم‌ها در شتاب‌دهنده و فضای کار اشتراکی، برگزاری رویدادها و… با یکدیگر همکاری کنند.