جشنواره اندیشمندان سال آینده به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود |خبرگزاری دانشجو

جمیلی در اختتامیه جشنواره اندیشمندان جوان:

جشنواره اندیشمندان سال آینده به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره اندیشمندان جوان گفت: جشنواره سال آینده به عنوان جشنواره قرن و به صورت بین‌المللی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابراهیم جمیلی، رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره اندیشمندان جوان درمراسم اختتامیه چهارمین جشنواره اندیشمندان جوان که عصر امروز در این دانشگاه برگزار شد گفت: دنبال این هستم که من را به نام جشنواره بشناسند، هر کس که مشارکت می‌کند در واقع جان دادن به ایده‌ها است. جشنواره مهاجرت به یک دنیای جدید است.
وی افزود:از جشنواره بعدی وارد حوزه دانش آموزی هم خواهیم شد، جای حضور کسانی است که کار سخت می‌کنند. امیدوارم جشنواره روزی کلمه جادوانه را به یدک بکشد. جشنواره نباید تبدیل به چند مقاله شود بلکه محلی است برای پیوند علم و ثروت. هرکسی با هر تحصیلات بخواد به کشور کمک کند در‌ها به روی آن‌ها باز است.
جمیلی اضافه کرد:قطعا سال آینده در جشنواره از توانمندی بنیاد نخبگان استان‌ها تجلیل خواهیم کرد. آمده ایم استعدادیابی کنیم و کاملا با نگاه اقتصادی و ارزش افزوده، ایجاد انگیزه و خدمت به جوانان را در بخش خصوصی زنده کنیم. مشکلات مردم را در این جشنواره راه حلی پیدا کنیم و مشکلات خود را با مردم در میان بگذاریم. شکست خوردن یک اتفاق است، اما تسلیم نشدن یک انتخاب است و باید این را به جوانان بیاموزیم. راه موفقیت از دانشگاه می‌گذرد.
وی یادآور شد:یکی از اساسی‌ترین کار ما در این جشنواره فیلم سازی است که از دوره‌های بعد اجرایی می‌شود. جشنواره سال آینده سال ۱۴۰۰ به عنوان جشنواره قرن و به صورت بین المللی برگزار خواهد شد.

لینک خبر :  خبرگزاری دانشجو