تقدیر از کمیته مدیریت و برنامه ریزی و کادر اجرایی جشنواره چهارم

تیم اجرایی جشنواره

با په پایان رسیدن چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در تاریخ 9/9/1399 در جلسه‌ای با حضور مهندس ابراهیم جمیلی (رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره)، سرکار خانم دکتر شادی جمیلی (رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره)، اعضای کمیته مدیریت و برنامه‌ریزی و کادر اجرایی، از هریک از اعضای تلاشگر جشنواره چهارم تقدیر به عمل آمد.

این جلسه که با هدف بررسی کیفیت و نحوه برگزاری جشنواره چهارم برگزار شد، در حالی به پایان رسید که مهندس ابراهیم جمیلی با اهدای لوح، از هریک از اعضای این کمیته و تیم اجرائی جشنواره تقدیر به عمل آوردند.

این جشنواره که با همراهی جمع کثیری از اساتید، متخصصین، اندیشمندان و نخبگان آموزش عالي کشور به صورت رويدادي ساليانه برگزار ‌شد، در آستانه‌ی پنجمین سال خود در تلاش است با رونق بخشیدن به فضای ابتکار و انگیزه بخشیدن به جوانان و شناسایی ایده‌های برگزیده و تسهیل مسیر حرکت آنها به‌منظور رسیدن به محصولی دانش بنیان و تکمیل چرخه نوآوری گام‌هاي موثرتري بردارد.

محورهای جشنواره چهارم در حوزه علوم پایه شامل پنج بخش 1)شیمی 2)فیزیک 3)علوم زیستی 4)زمین شناسی 5)ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر و همچنین تأثیر کرونا بر الگوی زیستی بود.

به گفته مهندس ابراهیم جمیلی: «جشنواره بعدی دانش آموزان را هم شامل خواهد شد. هر کاری را که در جشنواره انجام می‌دهیم نه به این خاطر است که انجام آن ساده است بلکه جشنواره جای اجرای کارهای سخت و جای حضور کسانی است که کارهای سخت و نشدنی را عملی می‌سازند. اگر کلمات خوب را بررسی کنیم یک کلمه خیلی ارزشمند است و آن «جاودانگی» است و من امیدوارم جشنواره روزی این جاودانگی را با خود به همراه بیاورد.»

  تیم اجرایی جشنوارهتیم اجرایی جشنواره