بیش از ۴۰۰ ایده به جشنواره چهارم ارسال شده است |خبرگزاری دانشجو

در اختتامیه جشنواره دانشمندان جوان؛

کمره‌ای: بیش از ۴۰۰ ایده به جشنواره چهارم ارسال شده است / ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره

رئیس بنیاد حامیان دانشگاه تهران گفت: بیش از ۴۱۱ ایده به چهارمین جشنواره اندیشمندان جوان ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود کمره ای، رئیس بنیاد حامیان دانشگاه تهران در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره که عصر امروز دراین دانشگاه برگزار شد، گفت:دبیرخانه دائمی جشنواره تشکیل شده و امیدواریم در سال‌های آینده ادامه پیدا کند و به اهداف خود برسد.

وی افزود:هدف این جشنواره که اندیشمندان جوان را مورد حمایت قرار می‌دهد ارزشمند و بسیار مهم است، سازمان‌های مختلف حمایت جوانان را در دستور کار دارند، اما حمایت از جوانان ایده پرداز از سوی بخش خصوصی و خیرین است.

کمره‌ای اضافه کرد:اگر جوانان را حمایت کنیم و در کشور متمرکز کنیم می‌توانند بر اساس ایده‌هایی که دارند به کارآفرینی ورود پیدا کنند. متاسفانه در بحث کار آفرینی در دانشگاه‌ها کمتر پرداخته می‌شود که این جشنواره باعث می‌سود جوانان به سمت کارآفرینی بروند که باعث پیشرفت کشور هم می‌شود.

وی ادامه داد: قسمت اعظم حمایت این جشنواره پیش بردن ایده‌های برتر هست. جشنواره توانسته در میان جوانان اعتماد ایجاد کند و هر دوره ایده‌های زیادی به جشنواره ارسال می‌شود.

کمره‌ای گفت: در جشنواره چهارم ۴۱۱ ایده دریافت شده است، ایجاد اشتغال یکی از دستاورد‌های این جشنواره است و مهمتر از آن ایجاد انگیزه میان جوانان است.
منبع خبر: خبرگزاری دانشجو