اعطای نشان امین الضرب به دکتر مشایخی، استاد فرهیخته دانشگاه صنعتی شریف

چهارمین دوره اهدای نشان و تندیس امین الضرب روز دوشنبه ۲۳ دی ماه سال جاری در تالار وحدت همزمان با سالگرد صد و سی و شش سالگی اتاق بازرگانی تهران برگزار شد.
در این مراسم که به همت اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی تهران برای تقدیر و معرفی کارآفرینان نمونه کشور آغاز شد بیش از ۵۰۰ فعال اقتصادی و کارآفرین گردهم آمدند به دو نفر از کارآفرینان برتر تندیس کارآفرینی امین‌الضرب اهدا شد و از ۸ نفر دیگر با اهدای نشان کارآفرینی امین‌الضرب در زمینه‌های مختلف از جمله پژوهشگری تاریخ، اقتصاد و تولید و کارآفرینی و همچنین فعالان استارتاپی تقدیر بعمل آمد و منتخبان نشان خود را از بزرگان عرصه اقتصادی دریافت کردند.
در چهارمین دوره اعطای نشان امین الضرب از دکتر علینقی مشایخی استاد فرهیخته دانشگاه صنعتی شریف به‌عنوان اقتصاددان برگزیده تقدیر شد.
دکتر مشایخی به‌عنوان کسی که با ایفای نقش موثر در پایه گذاری دوره‌ها و موسسات آموزشی و پژوهشی در آموزش مدیریت و اقتصاد تحول ایجاد کرده است و دانش آموخته‌های برجسته و تاثیر گذاری از برنامه‌هایی که در راه اندازی آن موثر بوده است و به جامعه تحویل داده است شناخته و برای اعطای جایزه امین الضرب انتخاب شد. ایشان موسس و استاد تمام دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف، دانش‌آموخته دوره‌ی دکترای مدیریت دانشگاه MIT هستند و در زمینه تفکر سیستمی و دینامیک‌های سیستم به تحقیق و تدریس می‌پردازند.

دبیرخانه دائمی جشنواره ضمن عرض تبریک به این استاد فرهیخته، توفیق روز افزون ایشان را مسئلت دارد.