نگاه رسانه ای به جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

نگاه رسانه ای به جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

روز یکشنبه مورخ 23 مرداد 1401 دبیرخانه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان میزبان جناب آقای مهندس کیوان نقره کار – مشاوررسانه ای کارآفرینان، مجری و سخنران همایش های کسب و کاری بود.

ابتدا دکتر مودب در خصوص جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان نکاتی را بدین شرح خاطر نشان کرد: این رویداد علمی امسال برای ششمین سال پیاپی با حمایت بنياد علم و فناوری جمیلی و با همكاري دانشگاه های سطح یک کشور، در راستاي حمايت از ایده‌پردازان جوان، ايجاد كسب و كارهاي مبتنی بر فناوری و ترويج فرهنگ كارآفريني در سطح ملي برگزار می گردد. محورهای جشنواره در حوزه علوم‌پایه
و با تاکید بر رویکرد ویژه هوش مصنوعی می باشد.

وی افزود: ایده پردازان می توانند در دو بخش کسب و کار نو پا و ایده پردازان از 1 مرداد ماه تا 1 مهر ماه 1401 نسبت به ثبت ایده های خود اقدام نمایند و در نهایت علاوه بر دریافت اعتبار حمایتی بنیاد علم و فناوری جمیلی، جهت ورود به اکوسیستم کارآفرینی کشور هدایت خواهند شد.

مدیر اجرایی جشنواره خاطر نشان کرد که مجموعه شامل 2 بخش: «مرکز شتاب دهنده تخصصی ماینتک» و «گروه کسب و کارهای نوین آن» می باشد که با جشنواره همکاری می نمایند.

در ادامه دکتر جمیلی (رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره) توضیحاتی در خصوص روند بین المللی شدن جشنواره، تاسیس باشگاه یونسکو، میزان حمایت از برگزیدگان و برگزاری وبینارهای علمی در استان‌های مختلف ایران توضیحاتی به اختصار بیان نمود.

سپس مهندس نقره کار به عنوان کارآفرین ملی و برتر فعال در بخش رسانه ای و اقتصادی و مشاور توسعه و فرهنگ سازی پروژه های کلان کشور در حوزه آی تی و فناوری؛ جشنواره را از زوایه دید تخصصی خود مورد بررسی قرار داد.

وی در پایان پیشنهاد خود را مبنی بر رسانه سازی این رویداد علمی ارائه و همچنین آمادگی خود را در برای هرگونه همکاری و همراهی در جهت حمایت از این حرکت ارزشمند برای جوانان اعلام نمودند.