فعالان اقتصادی در خط مقدم جبهه نبرد با کرونا

مهندس ابراهیم جمیلی رئیس هیات مدیره هلدینگ زرین در گفتگو با واحد مرکزی خبر، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور و با توجه به شرایط به وجود آمده ، فعالان اقتصادی بار دیگر در شرایط حساس پای کار آمدند تا این بار جهت کاهش استرس و برطرف کردن دغدغه و نیازهای بهداشتی مردم به مقابله با شیوع ویروس کرونا روند.

ایشان با بیان اینکه در همین راستا شرکت زرین شیمی گستر خاورمیانه که یک شرکت دانش بنیان بوده و پیش از این تامین کننده مواد شیمیایی کارخانجات مس است با تغییر خطوط تولید خود در کمتر از یک هفته، برای مبارزه با کرونا وارد کار شد، تصریح کرد: این شرکت که قراردادهای پیشین خود را کنار گذاشته در کمتر از یک هفته خطوط تولید خود را تغییر داد تا نیاز امروز کشور و مردم به مواد ضدعفونی را تامین کند.

رئیس هیات مدیره هلدینگ زرین با بیان اینکه این شرکت دارای یکی از قوی ترین پژوهشکده های تحقیقاتی است، ادامه داد: شرکت با این اقدام خود تلاش کرده تا همچون همه سال های گذشته بار دیگر در خدمت مردم و کشور باشد و این مواد را به دست مردم شریف ایران رساند.

مهندس جمیلی با اشاره به اینکه شرکت زرین شیمی گستر خاورمیانه توانایی تولید سالانه ۳ و نیم ملییون لیتر مواد ضد عفونی کننده را دارد، ابراز کرد: این شرکت با تغییر خط تولید خود به کمک شرکت های دیگر آمده است تا نیازهای مختلف این شرکت‌ها همچون مشاروه فنی و علمی در زمینه شیمی و داروسازی را برطرف کند تا در سطح کشور از استرس مردم کاسته شود.

ایشان خاطرنشان کرد: شرکت زرین شیمی گستر خاورمیانه در حال حاضر با توانایی تولید روزانه ۲۰ تن مواد ضدعفونی کننده در بسته های مختلف وارد کار شده تا با تکمیل زنجیره تولید، محلول ضد عفونی کننده در اختیار مردم قرار گیرد.