مهلت ثبت ایده پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان تمدید شد

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان ، مهلت ثبت ایده «جشنواره قرن»، پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، تا تاریخ 1400/7/10 تمدید شد. از این رو علاقمندان ایده‌پرداز و یا صاحبان کسب و کار نوپا می‌توانند تا تاریخ مذکور به سایت جشنواره به آدرس www.ysf-persia.com مراجعه نموده و طرح خود را ثبت نمایند.

مجموع جوایز جشنواره قرن 18 میلیارد ریال می‌باشد.

لازم به ذکر است اختتامیه پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در آذرماه 1400 در 5 محور علوم‌پایه (شیمی، فیزیک، ریاضی و علوم کامپیوتر، علوم زیستی و زمین‌شناسی) و با 2 رویکرد ویژه (هوش مصنوعی و ویروس کرونا ) برگزار خواهد شد.

برگزیدگان جشنواره علاوه بر دریافت اعتبار پژوهشی بنیاد نیکوکاری جمیلی، از شرایط همراهی تا تجاری‌سازی ایده برای ورود به اکوسیستم کارآفرینی و اقتصادی کشور نیز بهره‌مند می‌شوند.

جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان هرساله با حمایت بنیاد نیکوکاری جمیلی و با همکاری بنیاد حامیان دانشگاه تهران، با هدف حمایت از ایده‌های جوانان در 5 حوزه علوم پایه (ریاضی، آمار، علوم کامپیوتر، فیزیک، شیمی، زمین‌شناسی و علوم زیستی ) و در آذرماه سال جاری با دو موضوع جدید تاثیر کرونا بر الگوی زیستی و هوش مصنوعی به صورت مجازی برگزار می‌شود.