معرفی کتاب هر برند یک قصه است

نویسنده  : دانلد میلر

درباره‌ی دانلد میلر

دانلد دون میلر ۱۲ اوت ۱۹۷۱ متولد شده است. او نویسنده آمریکایی، سخنران عمومی و صاحب تجارت است. او مدیرعامل شرکت StoryBrand است که به مشاغل کمک می‌کند تا پیام‌های خود را اطلاع‌رسانی کنند. اولین کتاب پرفروش او در نیویورک تایمز Blue Like Jazz  بود و آخرین کتاب او با نام Building a StoryBrand نام‌گذاری شده است.

کتاب هر برند یک قصه است، آموزش قصه‌گویی است، اما قصه‌گویی که به شما کمک کند تا روایت صحیحی از کسب و کارتان را ارائه دهید و بتوانید پیامتان را به طور واضح و شفاف به مردم برسانید. در حقیقت دانلد میلر در این اثر به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن کسب و کارتان را معرفی کنید، با مخاطبان و مشتریانتان ارتباط بگیرید و کسب و کارتان را پیشرفت بدهید.

کتاب هر برند یک قصه است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

اگر کسب و کاری دارید که دوست دارید موفق شود، کتاب هر برند یک قصه است را بخوانید. این کتاب هم‌چنین به فعالان در حوزه‌ کسب و کار آنلاین، تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ کمک می‌کند.

بخشی از کتاب هر برند یک قصه است

فرمول‌ها خلاصه بهترین روش‌ها هستند و ما هم دوست‌شان داریم چون جواب می‌دهند. ما فرمول‌های محشر مدیریتی مثل «رهبری موقعیتیِ کِن بلانچارد» و «فرمول تولید شش سیگما» و «تولید ناب» را در اختیار داریم.

چارچوب استوری‌برند همان فرمولی است که دنبالش هستیم. می‌دانیم جواب می‌دهد چون مردمان دنیا هزاران سال به‌نوعی از این فرمول برای قصه‌گویی بهره برده‌اند. منظورم خلاصه بهترین روش‌هاست. وقتی پای جلب توجه مردم در میان باشد، این فرمول بیشترین کمک را به ما می‌کند. با دانستن این فرمول‌ها، می‌توانیم مسیر بیشتر قصه‌ها را پیش‌بینی کنیم. من به‌قدری آن‌ها را خوب می‌شناسم که همسرم دوست ندارد با هم به سینما برویم، چون می‌داند بعضی وقت‌ها ممکن است دم گوشش بگویم «این یارو سی‌ویک دقیقه دیگه می‌میره!» فرمول‌های قصه،‌ مسیرهای نخ‌نما را برای مغز فاش می‌کنند و ما هم اگر بخواهیم در کارمان دوام بیاوریم، باید محصولات‌مان را در همین مسیر قرار بدهیم. اگر قصد دارید این کتاب را تا آخر بخوانید، باید به شما هشدار بدهم که پس از خواندن آن دیگر نمی‌توانید فیلم ببینید. منظورم این است که این چیزها واقعاً فرمول دارند. پیش‌بینی‌پذیر هستند. البته این پیش‌بینی‌پذیر بودن هم دلیلی دارد. قصه‌گوها دریافته‌اند که چطور توجه مخاطب را ساعت‌ها به خود جلب کنند. خبر خوب این‌که این فرمول‌ها در رشد کسب‌وکار به همان خوبی جواب می‌دهند که در سرگرم کردن مخاطب.