جلسه هم اندیشی با مرکز نوآوری پویتک

جلسه هم اندیشی با مرکز نوآوری پویتک

در روز شنبه مورخ 10 اردیبهشت ماه 1401 جلسه آنلاین با مرکز نوآوری پویتک (استان اصفهان) با حضور آقای مهندس احسان فقیه (مدیرعامل مرکز نوآوری پویتک)، آقای مهندس سروش مودب (مدیر اجرایی جشنواره) و خانم هنگامه تشت زر (دبیر کمیته روابط عمومی جشنواره) برگزار گردید.

در ابتدای جلسه مهندس مودب گزارشی در خصوص ادوار گذشته، تعداد ایده های دریافتی، نحوه حمایت از برگزیدگان نهایی، منتورینگ و آموزش برگزیدگان توضیحاتی را ارائه نمودند و در این اثنا فرآیندهای پنج دوره گذشته جشنواره را معرفی نمودند و چشم انداز آینده آن را بیان کردند.

سپس آقای مهندس فقیه خاطر نشان کردند: پویتک به عنوان یک هاب نوآوری از زمستان ۹۵ راه اندازی شد و با ارائه‌ی «فضای کار»، «آموزش» و «تامین سرمایه»، با کسب و کارهای نوپا همراه است. امروز پویتک ملاصدرا، به عنوان بزرگترین فضای کار اشتراکی اصفهان، برای توسعه‌ی كمی و كيفی اكوسيستم كارآفرينی بخش مركزی ايران تلاش می كند.

نگرش پویتک در چاره‌اندیشی برای چالش‌ها، بر اساس چهار ویژگی نهادینه شده است: کلان‌نگری، دانش‌بنیانی و کارشناسی، فرآیندمحوری و همچنین پایداری و توازن هم چنین کسب درآمد جز جدا نشدنی هر کسب‌وکاری است اما نه به هر بهایی. پویتک تنها در مسیری گام بر می‌دارد که در راستای مشکل واقعی زندگی مردمان، افقی نو نمایان کند.

بعد از توضیحات سرپرست اجرایی مرکز مقرر گردید تفاهم نامه ای دو جانبه فی مابین جشنواره و مرکز نوآوری پویتک جهت همکاری های گسترده، حمایت از ایده پردازان و بهره مندی مخاطبین جشنواره از رویدادهای آموزشی منعقد گردد.