جلسه هم‌اندیشی معرفی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

جلسه هم‌اندیشی معرفی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

در روز یکشنبه مورخ 26 دی ماه 1400 نشستی با حضور خانم دکتر شادی جمیلی (رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره)، آقای مهندس سروش مودب (مدیر اجرایی جشنواره) و آقای مهندس علی عمیدی (مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری کارن کراد)  در دبیرخانه جشنواره برگزار شد.

در ابتدای جلسه، خانم دکتر شادی جمیلی ضمن خیر مقدم به مهندس علی عمیدی، گزارشی اجمالی از فرآیندهای 5 دوره گذشته جشنواره و ارتباط با مراکز علم و فناوری و شتابدهنده‌ها در جهت پیشبرد فعالیت‌ها و همراهی تا تجاری‌سازی ایده‌های برگزیدگان ارائه نمود.

سپس آقای مهندس سروش مودب به آمار ایده‌های ثبت شده در پورتال ثبت‌نامی جشنواره اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد که در جشنواره ششم در تلاش خواهیم بود تا فرصت‌های جدیدی برای معرفی ایده‌پردازانی که در جشنواره برگزیده نشده‌اند را ایجاد کنیم.

در ادامه، مهندس علی عمیدی در خصوص روند شکل‌گیری مجموعه کارن کراد و سرمایه‌گذاری‌هایی که در این مجموعه صورت می‌پذیرد، توضیحاتی را مطرح نمود، ایشان هم‌چنین در خصوص برنامه تلویزیونی کارویا نکاتی را بیان کرد و آمادگی خود جهت معرفی هر چه بیش‌تر جشنواره و سرمایه‌گذاری بر روی طرح‌های ایده‌پردازان را اعلام نمود.