24مین جلسه کمیته شورای مدیریت و برنامه‌ریزی

بیست و چهارمین جلسه کمیته شورای مدیریت و برنامه‌ریزی

در جلسه کمیته شورای مدیریت و برنامه‌ریزی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان که روز شنبه مورخ 21 تیرماه 1399 با حضور سرکار خانم دکتر شادی جمیلی (رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره)، سرکار خانم دکتر محمدی (نماینده دبیر جشنواره)، جناب آقای دکتر قوام الدین زاهدی (دبیر علمی جشنواره)، جناب آقای دکتر ناصر غلامی (دبیر کمیته مدیریت و برنامه ریزی جشنواره) و جناب آقای مهندس سروش مؤدب (مدیر اجرائی جشنواره) برگزار گردید، موضوعاتی حول محور وب سایت جدید جشنواره مطرح شد.

وب سایت جشنواره

درابتدای جلسه جناب آقای مهندس مؤدب از وب سایت جدید جشنواره رونمایی کردند، سپس تغییرات ایجاد شده در سایت را که طی جلسه گذشته در خصوص آن‌ها صبحت‌هایی به میان آمده بود را نمایش دادند.

در وب سایت جدید جشنواره سعی شده ارتباط مخاطبین با جشنواره راحتتر و سریعتر باشد و افراد بتوانند از محتوا های علمی و آموزشی و نیز مشاوره مربیان کارآمد در حوزه کسب و کار در آن بهره مند گردند.

در ادامه در خصوص تغییرات ثبت ایده در پورتال تخصصی که امسال فعال می گردد توضیحاتی داده شد، همچنین ایشان در خصوص  برنامه های طراحی شده جهت اجرا گفتگوهای زنده اینستاگرامی با کارآفرینان و اساتید مطرح کشور، مصاحبه اینترنتی و برگزاری وبینارهای آموزشی که در وب سایت جشنواره به آدرس www.ysf-persia.com و نیز صفحه اینستاگرام مجموعه به نشانی ysf_persia   و  Persia-ysf در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت، توضیحاتی را مطرح نمودند.

اعلام همکاری پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران

سپس، جناب آقای دکتر رضا زعفریان (معاون توسعه و سرمایه گذاری پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران) در جلسه حضور یافته و پس از بیان توضیحاتی در خصوص بین المللی شدن جشنواره و معرفی پتانسیل های موجود پردیس بین الملل کیش در خصوص همکاری مشترک در این راستا ، اعلام آمادگی نمودند.

ایشان درخواست نمودند کمیته‌ای تخصصی جهت برنامه ریزی و اجرایی کردن این موضوع در جشنواره چهارم تشکیل گردد. ایشان در ادامه در خصوص تشکیل جلسه‌ای برای تدوین تفاهم‌نامه کامل میان دبیرخانه جشنوراه و پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران توضیحاتی ارائه نمودند.

در تکمیل صحبت های دکتر زعفریان و جهت جمع بندی جلسه، دکتر زاهدی از تدوین تفاهم‌نامه‌ای با محوریت برگزاری جشنواره‌ای در حوزه کشاورزی با پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و شروع فعالیت‌های پردیس بین المللی کیش جهت ارتباط  با کشورهای منطقه طی سال‌های نخست، نکاتی را متذکر شدند.

در پایان جلسه نیز در خصوص استقرار برگزیدگان بین المللی جشنواره در مرکز نوآوری کیش، پیشنهاداتی به میان آمد.