برگزاری آخرین جلسه از سلسله نشست‌های «بررسی عملکرد برگزیدگان چهارمین جشنواره»

جلسه بررسی مسیر پیشبرد ایده برگزیدگان چهارمین جشنواره، آقایان (حسین واثقی دودران برگزیده اول کسب و کار نوپا و احرام شاه‌محمدی برگزیده سوم کسب و کار نوپا) و خانم‌ها (مطهره کل‌العماد، نماینده مائده علیزاده، برگزیده بخش ریاضی، آمار و علوم‌کامپیوتر) روز سه شنبه 18 آبان ماه 1400 با حضور علیرضا ساری، ناصر غلامی، سروش مودب، شادی جمیلی و ندا بهشتی برگزار شد.

در ابتدا مهندس مودب (دبیر کمیته کسب و کار) ضمن خوشامدگویی به میهمانان و برگزیدگان حاضردر جلسه، توضیحاتی را در رابطه با موفقیت آقای حسین واثقی دودران در راستای تجاری‌سازی محصول خود مطرح نمود.

سپس، حسین واثقی در خصوص پیشبرد ایده خود توضیحاتی را ارائه نمود و افزود: «ایده ایشان در مرحله نرم‌افزاری و گجت تا پایان آذرماه 1400 وارد بازار خواهد شد.»

ایشان تصریح نمود در جهت پیشرفت ایده و جذب سرمایه، نامه‌نگاری‌های زیادی صورت‌گرفته و خوشبختانه در این راستا به موفقیت چشم‌گیری دست یافته‌اند.

واثقی افزود، جشنواره با توجه به زیر ساخت‌های موجود، امکان بین‌المللی شدن را می‌تواند به زودی فراهم نماید.

در ادامه، احرام شاه‌محمدی نیز در خصوص توسعه ایده خود مطالبی را مطرح کرد، ایشان نبود سرمایه‌گذار مناسب و افراد متخصص را، از دغدغه‌های خود بر سر راه پیشرفت ایده عنوان نمود.

مطهره کل العماد (نماینده مائده علیزاده) در این جلسه، از مشکلات موجود، جهت تهیه دستگاه برای پیشبرد ایده خود عنوان کرد و درخواست نمود در صورت امکان، جشنواره هم‌چنان حمایت معنوی و مادی خود را از برگزیدگان ادامه دهد.

سپس، شادی جمیلی (رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره) از تداوم حمایت‌های مادی و معنوی جشنواره از برگزیدگان چهارمین جشنواره در ادامه و تا پایان به ثمر رسیدن تلاش‌هایشان مواردی را بیان نمود.

علیرضا ساری (دبیر کمیته علمی) و ناصر غلامی (دبیر کمیته مدیریت و برنامه‌ریزی) برای برگزیدگان آرزوی موفقیت و بهروزی نمودند و به آقای واثقی جهت موفقیت در تجاری‌سازی محصول خود، تبریک گفتند.

در پایان مقرر شد هر یک از برگزیدگان، هر نوع درخواست اعتباری- معنوی موجود در خصوص پیشبرد فرآیند ایده خود را کتبا به دبیرخانه جشنواره اعلام نمایند و هم‌چنین مقرر گردید طی هفته آتی جلسه‌ای با حضور دبیر کمیته کسب و کار و دبیر کمیته پشتیبانی و برگزیدگان چهارمین جشنواره جهت ارائه راهکار مناسب برای پیشبرد ایده‌های آن‌ها برگزار شود.