ایونت نکسترا پیچ، حامی برگزیدگان جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

جلسه جشنواره با مرکز نوآوری نکسترا، روز شنبه 5 تیر 1400 با حضور آصف کریمی (مدیرعامل نکسترا)، حامد عبودی (مدیر داخلی نکسترا) و شادی جمیلی (رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره) با هدف امضا تفاهم‌نامه و توسعه همکاری‌های دوجانبه برگزار شد.

ابتدا جلسه، شادی جمیلی در خصوص نحوه برگزاری ادوار گذشته جشنواره با حمایت بنیاد نیکوکاری جمیلی توضیحاتی را مطرح نمود و به تاکید پنجمین دوره از این جشنواره (جشنواره قرن) بر 2 رویکرد ویژه (هوش مصنوعی و ویروس کرونا) اشاره نمود.

جمیلی به چگونگی رسیدگی به امور برگزیدگان جشنواره چهارم پرداخت و بر لزوم پیگیری مواردی از جمله منتوریگ و شتابدهی برگزیدگان بخش کسب و کار چهارمین جشنواره تاکید نمود.

در ادامه، آصف کریمی در خصوص اقدامات صورت گرفته در مرکز نوآوری نکسترا توضیحاتی را مطرح نمود و از نحوه حمایت از ایده‌های خلاقانه و کسب و کارهای نوپا در حوزه‌های مربوط به علوم کامپیوتر از جمله اینترنت اشیا و هوش مصنوعی گفت.

کریمی در ادامه افزود: «ما در بخش‌های مختلف مرکز نوآوری از جمله پیش شتابدهی، شتابدهی، منتورینگ و سایر پشتیبانی‌های امور برگزیدگان جشنواره در حوزه‌های علوم کامپیوتر و هوش مصنوعی آماده همکاری با این رویداد علمی هستیم. همچنین «ایونت نکسترا پیچ» که به زودی برگزار خواهد شد، فرصتی مناسب جهت جذب ایده‌پردزان برگزیده ادوار گذشته جشنواره، آشنایی با آن‌ها و کمک به پیشبرد اهداف تیمی و کسب و کاری آن‌ها می‌باشد.

شادی جمیلی در پایان، در خصوص توافق و همکاری‌های دوجانبه طرفین تفاهم‌نامه نکاتی را مطرح نمود و سپس این تفاهم‌نامه به امضا طرفین رسید.