آشنایی با جشنواره قرن در 10 دقیقه

جشنواره قرن چه نوع جشنواره‌ای است؟

جشنواره قرن، عنوان پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان و یک جشنواره علمی سالانه هست.

در پنجمین جشنواره لازم است چه مواردی را ثبت نماییم؟

در این دوره از جشنواره هر فرد صاحب ایده یا کسب و کار، ایده یا کسب و کار خود را به صورت فردی یا تیمی در پرتال ثبت ایده جشنواره ثبت می‌نماید.

ایده یا کسب و کار ثبت شده باید شامل چه بخش و چه حوزه‌هایی باشد؟

ایده‌پردازان و یا صاحبان کسب و کارهای نوپا می‌توانند در ۷ بخش شیمی، فیزیک، ریاضی و علوم کامپیوتر، علوم زیستی یا زمین شناسی، ویروس کرونا و یا هوش مصنوعی و حتی به صورت بین رشته‌ای و تلفیق دو یا چند مورد از ۷ حوزه مذکور و در ۲ بخش ایده‌پردازان و کسب و کارهای نوپا ایده و یا کسب و کار نوپای خود را ثبت نمایند.

چه افرادی مشمول شرایط شرکت در جشنواره هستند؟

هر فرد ۱۸ تا ۴۰ سال با هر رشته تحصیلی (نه لزوما علوم پایه) از مقطع دیپلم تا دکترا و بالاتر می‌توانند ایده و یا کسب و کار خود را در پرتال ثبت نامی سایت جشنواره به ثبت رسانند.

ایده خود را چگونه ثبت نماییم؟

وارد سایت جشنواره به آدرس www.ysf-persia.com شوید  و روی گزینه ثبت ایده (در نوار بالایی سایت) کلیک کنید و مراحل اطلاعات شخصی یا گروهی خود را کامل نمایید.

مهلت ثبت ایده و زمان معرفی کسب‌ و کارهای برگزیده چه تاریخی خواهد بود؟

علاقمندان تا اول مهرماه ۱۴۰۰ فرصت دارند ایده‌ و یا کسب و کار نوپا (استارتاپ) خود را به ثبت رسانند. آذرماه ۱۴۰۰ و هم‌زمان با برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرن، برگزیدگان نهایی این رویداد علمی معرفی می‌گردند.

چه مزایایی به برگزیدگان  این رویداد علمی تعلق خواهد گرفت؟

علاوه بر لوح تقدیر و تندیس جشنواره، اعتبار حمایتی بنیاد نیکوکاری جمیلی با هدف پیشبرد آزمایشات، ایده‌ها و کسب و کارها و همچنین حمایت معنوی منتورها و شتابدهنده‌ها و… برای تکمیل طرح از خدمات قابل ارائه جشنواره به برگزیدگان می‌باشد..

ارزش جوایز اهدایی جشنواره قرن

۱۸ میلیارد ریال؛ این رقم مجموع اعتبار حمایتی می‌باشد که در نهایت به برگزیدگان جشنواره قرن تعلق می‌گیرد.

1 دیدگاه برای “آشنایی با جشنواره قرن در 10 دقیقه

دیدگاه‌ها بسته شده است.