نخستین جلسه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با مؤسسه فرهنگی اکو

نخستین جلسه جشنواره قرن با موسسه فرهنگی اکو

نخستین جلسه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با مؤسسه فرهنگی اکو، روز یکشنبه مورخ 12 بهمن 1399 با حضور مهندس ابراهیم جمیلی (رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره)، پروفسور سرور بختی (رئیس مؤسسه فرهنگی اکو)، دکتر عباس سجادی، دکتر شاه منصور، دکتر ناصر غلامی (دبیر کمیته مدیریت و برنامه ریزی جشنواره)، دکتر شادی جمیلی (رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره) و مهندس شبنم اسدی برگزار گردید.

ابتدا دکتر سجادی گزارشی اجمالی از نحوه فعالیت جشنواره ارائه نمودند و در ادامه، مهندس ابراهیم جمیلی هدف از برگزاری این جشنواره را تبدیل دارائی‌های فکری به ثروت، ارزش آفرینی و حفظ سرمایه‌های جوانان این سرزمین خواندند.

پس از آن، پروفسور بختی از برگزاری جشنواره در حوزه علوم پایه ابراز خرسندی نمودند و در ادامه در خصوص ظرفیت‌های موجود در مؤسسه اکو جهت همکاری علمی با جشنواره توضیحاتی را مطرح نمودند. ایشان به امکان برقراری همکاری‌های دوجانبه میان جشنواره و مؤسسه اکو علمی و اقتصادی و نیز افزایش سطح همکاری‌ها و همراهی جشنواره در سطح بین الملل اشاره نمودند.

در پایان جلسه مقرر گردید در راستای افزایش همکاری‌های دوجانبه، تفاهم‌نامه‌ای مابین جشنواره و مؤسسه اکو منعقد گردد تا این رویداد علمی بتواند با همکاری و همراهی فعالان عرصه بین المللی بیش از پیش حامی جوانان مستعد و خلاق در سطح ملی و بین المللی باشد.