دیدار ارکان جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق بازرگانی ایران

دیدار و گفتگوی ارکان جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با دکتر محمد قاسمی، رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق بازرگانی ایران روز شنبه 26 اسفندماه 1402 در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

در ابتدای جلسه خانم دکتر جمیلی، رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره در خصوص توسعه فعالیت‌های علمی در حوزه علوم پایه و ترویج علم در تهران و استان‌ها توضیحاتی را ارائه نمودند و همچنین توسعه فعالیت‌های بین‌المللی جشنواره را از اهداف مهم برشمردند.

پس از آن، دکتر سروش مودب، دبیر اجرایی جشنواره ضمن توضیح در خصوص فعالیت‌های بنیاد علم و فناوری جمیلی و جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به نحوه برگزاری، فرایندهای داوری و منتورینگ برگزیدگان اشاره داشتند.

 دکتر فاطمه محمدی پناه، دبیر بین‌الملل جشنواره به بیان نگاه حمایتی جشنواره از ایرانیان خارج از کشور و افراد خارجی داخل کشور در زمینه‌ی اعطای اعتبار حمایتی به برگزیدگان جشنواره پرداخت و خواستار همکاری مشترک دو مجموعه در شبکه‌سازی ارتباطات بین‌المللی شد.

دکتر محمد قاسمی ضمن معرفی فعالیت‌های مرکز پژوهش‌های اتاق به فعالیت‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در جهت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان و معلمان اشاره داشتند.

ایشان اعلام آمادگی نمودند در ادامه از پایان‌نامه‌های دکتری و طرح‌های برتر حمایت نمایند تا ارتباط بین صنعت و دانشگاه برقرار شود.

وی در خصوص توسعه فعالیت‌های علمی و آموزشی و ایجاد اتاق‌های فکر برای برنامه‌ریزی فعالیت‌های علمی اعلام آمادگی نمودند.

رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق بازرگانی ایران همکاری دو مجموعه را از نوع راهبردی دانستند و بر هم‌افزایی در طراحی و اجرای رویدادهای مختلف تأکید کردند.

در نهایت مقرر شد ایجاد اتاق فکرهای تخصصی و برگزاری رویدادهای آموزشی مشترک ملی و بین‌المللی در دستور کار قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید