جلسه کمیته راهبردی | تقدیر از منتخبین طرح ایده ۹۹/۹۹

تقدیر از منتخبین طرح ایده ۹۹/۹۹

کمیته راهبردی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در روز شنبه ششم اردیبهشت ماه از منتخبین طرح ایده ۹۹/۹۹ در محل دبیرخانه دائمی  تقدیر به عمل آورد.


در این جلسه که با حضور اعضای کمیته راهبردی و سه تیم منتخب طرح ۹۹/۹۹ همراه بود ، ایده پردازان با ارائه توضیحات تکمیلی ایده خود، نقطه نظرات خود را در ارتباط با برگزاری جشنواره چهارم بیان نموده و همچنین آمادگی خود را جهت همکاری در بخش های مختلف جشنواره  اعلام نمودند .

تقدیر از منتخبین طرح ایده ۹۹/۹۹

در ادامه اقای دکتر زاهدی دبیر کمیته علمی جشنواره به تشریح روند داوری ایده های دریافتی توسط تیم داوری متخصص  پرداختند و افزودند با توجه به یازده شاخص امتیازدهی، ۶۱ ایده دریافتی حائز شرایط ورود به مرحله داوری بودند، امتیاز بیشینه در این ارزیابی با معیار های مختلف ۱۵۰ در نظر گرفته شده بود که در این میان ایده­ های برگزیده می ­بایست حداقل ۷۰ درصد امتیاز کل(۱۰۵امتیاز) را کسب می ­نمودندکه هیچ یک از آنان (فردی/تیمی) نتوانستند حداقل امتیاز لازم(۱۰۵ امتیاز) را کسب نمایند.

از این رو کمیته داوری به منظور حمایت و دلگرمی مشارکت کنندگان این طرح۳ ایده تیم های ( رهپویان۷، آذرکار و سیمیتیم) را به عنوان منتخب اعلام نمودند.  

تقدیر از منتخبین طرح ایده ۹۹/۹۹

آقای دکتر غلامی دبیر کمیته راهبردی و خانم دکتر جمیلی رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره سوالاتی را در خصوص ایده ها مطرح نمودند و ایده پردازان پاسخ های تکمیلی را ارائه دادند.

در پایان از سه تیم منتخب تقدیر و تشکر بعمل آمد و مقرر گردید جوایز آنان به زودی تقدیم گردد. با توجه به ارائه نکات کلیدی در این جلسات پیشنهاد شد  از سایر ایده پردازان طرح ۹۹/۹۹ نیز جهت همفکری و تشکر در جلسات آتی کمیته راهبردی دعوت بعمل آید.