افتتاح نخستین شتابدهنده معدنی ماینتک (MINE TECH)

ماینتک

همزمان با افتتاح نخستین شتابدهنده معدنی ماینتک (MINE TECH) توسط گروه صنعتی و معدنی زرین در برج فناور دانشگاه امیرکبیر با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، گروهی از منتخبین دوره های قبل این جشنواره، در محل این شتابدهنده مستقر شده و این شتابدهنده به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نمود.

در مراسم افتتاحیه برگزیدگان جشنواره ضمن دیدار با مهندس ابراهیم جمیلی ریاست گروه صنعتی و معدنی زرین و رئیس جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان از دغدغه ها و چالش های پیش روی خود گفتند. ایشان ضمن ابراز خرسندی از ایجاد مراکز فناوری در دانشگاه ها در جهت پرورش فضای خلاقیت و ابتکار جوانان، حمایت از منتخبین و کمک به توسعه کسب و کارهای جوانان مستعد را از مهم ترین اولویت های گروه زرین و شتابدهنده ماینتک ذکر کرد. ایشان همچنین افزود: حمایت ما از منتخبین نهایی جشنواره تنها به زمان جشنواره معطوف نخواهد بود و از آنها تا رسیدن به محصول نهایی و تکمیل چرخه کسب و کار بطور کامل حمایت خواهیم نمود.

 دکتر ایرج تاج الدین مدیر شتابدهنده معدنی ماینتک (MINE TECH) نیز برگزاری استارتاپ ویکندها، برنامه های آموزشی و مهارت آموزی کسب و کار، بهره مندی از ظرفیت نخبگان جوان برتر، کمک به توسعه ایده های خلاق و کارآفرینی ایده پردازان جوان و منتخبین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان را از اقدامات پیش روی این شتابدهنده عنوان کرد.

دکتر شادی جمیلی رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره نیز افزود: درحالیکه امسال جشنواره با استقبال بسیار خوبی از سوی ایده پردازان همراه بوده است و به زمان برگزاری آن نزدیک می شویم، استقرار برگزیدگان دوره های قبل در شتابدهنده ماینتک قدمی مثبت در کارنامه ی حمایتی جشنواره از برگزیدگان نهایی به شمار می رود.