آغاز به کار کمیته مدیریت و برنامه ریزی راهبردی چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

پس از برگزاری مراسم اختتامیه سومین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، کمیته شورای مدیریت و برنامه ریزی این جشنواره با حضور ریاست شورای سیاستگذاری، ریاست دبیرخانه دائمی، دبیر کمیته مدیریت و برنامه ریزی ، ریاست کمیته داوران و جمعی از همکاران کمیته اجرایی روز شنبه مورخ ۲۳ آذرماه به طور رسمی فعالیت های خود را از سر گرفت.

این نشست در حالی در راستای تدوین شیوه نامه کلی برگزاری جشنواره چهارم صورت گرفت که بررسی موارد نقاط ضعف و قوت اختتامیه سومین جشنواره، تحلیل آماری فرم های نظرسنجی روز برگزاری، پیشنهادات و انتقادات، چگونگی پرداخت ده درصد اولیه مبلغ گرنت پژوهشی برگزیدگان نهایی و تصمیم گیری در ارتباط با روند استقرار برگزیدگان سومین دوره از اصلی ترین موضوعات مورد بحث در این جلسه به شمار می آمدند. برگزاری رویداد ” ایده ۹۹۹۹  ” در این میان اصلی ترین مصوبه این نشست بود. جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان رویداد ” ایده ۹۹۹۹ ” را در راستای تشویق و ترغیب ایده پردازان خوش فکر و فعال به مشارکت، همفکری و خردجمعی در چگونگی برگزاری چهارمین دوره جشنواره برگزار خواهد نمود.

جوانان ایده پرداز، نخبگان خلاق و علاقمندان می توانند پس از اعلام فراخوان، فرآیند پیشنهادی خود بمنظور چگونگی برگزاری دوره چهارم  این رویداد از ابتدای شکل گیری تا حصول اهداف آن را تدوین و طراحی نموده و به دبیرخانه ارسال نمایند. طرح های منتخب پس از انجام مراحل داوری ، معرفی شده و بنیاد نیکوکاری جمیلی به سه طرح برگزیده نهایی، به ترتیب ۵۰ ، ۳۰ و ۲۰ میلیون تومان جایزه نقدی اهدا خواهد نمود. چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به رسم هر سال در نهم آذرماه ۱۳۹۹برگزار خواهد شد.