تفاهم‌نامه همکاری جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان و پردیس بین‌المللی کیش    

41 امین جلسه کمیته مدیریت و برنامه ریزی روز دوشنبه مورخ 19 آبان 1399 برگزار شد. در سلسه جلسات هفتگی کمیته مدیریت و برنامه ریزی چهارمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان دبیران کمیته علمی و کسب و کار از روند انجام داوری‌ ایده‌های دریافتی چهارمین جشنواره خبر دادند
و افزودند، داوران زیر مجموعه هر حوزه در تلاشند تا طرح‌های بخش‌های مختلف را به صورت دقیق بررسی نمایند. در ادامه جلسه مدیر اجرایی این رویداد علمی از برگزاری جلسه اختتامیه به صورت آنلاین خبر دادند و افزودند در تلاشیم تا با رعایت پروتکل‌ها، اختتامیه جشنواره را هرچه پرشورتر برگزار نماییم.

در پایان جلسه، تفاهم نامه‌ای مابین جناب آقای دکتر زعفریان (معاون سرمایه گذاری پردیس بین الملل کیش) و سرکار خانم دکتر جمیلی (رئیس دبیرخانه دائمی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان) منعقد شد.

پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران با توجه به رسالت آموزشی و پژوهشی، همواره از همراهی اندیشمندان جوان و مستعد کشور در زمینه سازی و اجرای برنامه‌های ملی و بین المللی حمایت خود را اعلام نموده‌است. جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان نیز به‌صورت سالیانه با حمایت بنیاد نیکوکاری جمیلی، در راستای حمایت از ایجاد کسب‌وکارهای مبتنی بر فناوری، نوآوری و تحقق اقتصاد مقاومتی باهدف تبدیل دارایی‌های فکری به ثروت، در سطح ملی برگزار می‌شود.

بر اساس تفاهم‌نامه مابین جشنواره و پردیس بین‌المللی کیش و مطابق قانون تجارت جمهوری اسلامی ایران، همکاری مشترکی در زمینه سرمایه‌گذاری مشترک، استقرار تیم‌ها در مرکز نوآوری پردیس کیش دانشگاه تهران، برگزاری رویدادها، دوره‌های آموزشی، دورهمی‌ها، تجاری سازی ایده‌ها و محصولات و خدمات فناورانه منعقد گردید.